شکوری: ثابت کردیم ایران کشور امنی است

به گزارش جعبه مهر، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت:با برگزاری مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا به تمام آسیا ثابت کردیم که ایران کشور امنی بوده و در مبارزه با تفکر ایران هراسی پیروز عمل کردیم . جذب توریسم ورزشی و مبارزه با تفکر ایران هراسی از اهداف فدراسیون فوتبال است

شکوری: ثابت کردیم ایران کشور امنی است

وی ادامه داد:مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر زیبای تبریز برگزار گردید از دو بعد برای ما اهمیت داشت که ابتدا مسائل فنی و تیم فوتسال کشور خودمان بود که تیم ایران با کمی بدشانسی از راهیابی به دیدار فینال بازماند و به مقام سوم مسابقات دست یافت، این در حالی بود که این تیم پتانسیل و ظرفیت قهرمانی در این مسابقات را داشت. بعد دوم این مسابقات که برای ما اهمیت زیادی داشت میزبانی از11 تیم خارجی بود و یکی از اهداف فدراسیون فوتبال جذب توریسم ورزشی و تربیت نیروهای متخصص در اجرای میزبانی و برگزاری مسابقات است که در این امر بسیار پیروز عمل نموده و در بحث اجرایی مسابقات نمره عالی را گرفتیم.

شکوری ادامه داد:از دیگر اهداف ما تمرکززدایی مسابقات از پایتخت و درآمدزایی بوده و برگزاری این مسابقات در تبریز به شکل مطلوب، نشان داد که ظرفیت بالایی در سایر استانهای کشور در امر میزبانی و نیروی انسانی متخصص وجود دارد.

وی با تقدیر از مسوولان شهر تبریز و تمجید از میزبانی خوب این شهر گفت:چند تیم همانند چین تایپه با اینکه مسابقات شان در تبریز به اتمام رسیده بود،چند روز بیشتر در این شهر و ایران ماندند و این فقط در سایه رضایت حضورشان در ایران بوده و امیدواریم در مسابقات آینده آسیایی و بین المللی هم بتوانیم میزبان خوبی باشیم ضمن اینکه در بازی فینال ما میزبان 3 هزار نفر تماشاگر افغانی بودیم.

3

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2068

به "شکوری: ثابت کردیم ایران کشور امنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: ثابت کردیم ایران کشور امنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید