طائرپور: حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم، تمرین خوبی نداشتیم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: در مرحله رفت پاز تهران را شکست دادیم، اما حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز شویم.

طائرپور: حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم، تمرین خوبی نداشتیم

فریناز طائرپور پس از پیروزی برابر پاز تهران در مرحله رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: پاز تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت اما اقدام هایی که در ابتدای بازی برای ثبت گل انجام دادیم متاسفانه پیروز نبود با این حال دفاع نسبتا خوبی داشتیم.

وی در واکنش به این سوال که حریفان شما با امتیازات 102 و 120 حریفان شان را شکست داده اند، گفت: بازی است و ما حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم. در کوارتر اول باید اختلاف را زیاد می کردیم اما حتی اگر پاز اختلافش را کم می کرد، نتیجه را به نفع خودمان تمام می کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن درباره شرایط آسیب دیدگی پای سعیده علی برای مسابقات بعد گفت: سعیده علی در این مسابقه به دلیل چهار خطا از زمین خارج شد. ما در این بازی اجازه فعالیت زیاد به او ندادیم یا به اصطلاح روی او فشار نیاوردیم چون مسابقات بعدی را باید با پیروزی پشت سربگذاریم.

وی درخصوص تیم پاز تهران گفت: پاز تیم جنگنده و خوبی است و به جز پالایش نفت آبادان در مقایسه با چند تیم دیگری که در مرحله مقدماتی رقابت کردیم بهتر بود.

طائرپور همچنین به تمرین کم و افت تیمش اشاره کرد و افزود: ما به جزیره قشم سفر کردیم به دلیل سیل مجبور شدیم چند روز آنجا بمانیم و وقتی برگشتیم اردوی تیم ملی برگزار شد و شاگردانم با هم تمرین نداشتند. شش نفر از بازیکنان من در اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بودند و افت داشتیم، اما این هفته مرتب تمرین می کنیم تا در بازی برگشت هم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4620

به "طائرپور: حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم، تمرین خوبی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طائرپور: حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم، تمرین خوبی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید