طلب 100 میلیاردی تأمین اجتماعی لرستان از شهرداری بروجرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علی جهانی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ بروجرد با بیان اینکه در هر منطقه چند شاخصه نماد توسعه است و یکی از آن شاخص ها هم گرایی رسانه و اندیشمندان است، گفت: اولویت جهت توسعه تأمین اجتماعی لرستان توجه به بروجرد و برنامه ریزی برای رفع شدن مسائل آن است.

طلب 100 میلیاردی تأمین اجتماعی لرستان از شهرداری بروجرد

وی اضافه نمود: باید تهدیدها و فرصت ها در جهت توسعه روشن گردد و به این موضوع هم اطمینان داریم که زمینه های رشد و توسعه در بروجرد وجود دارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان توضیح داد: با هم گرایی می توان به همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، مالی و فرهنگی توسعه دست پیدا کرد.

جهانی با بیان اینکه باید به صورت مداوم در مقابل عملنمودها، رفتارها و آثاری که ایجاد نموده ایم جوابگو باشیم، ادامه داد: سازمانی که در معرض نقد و آنالیز قرار نگیرد دچار ایستایی می گردد.

به گفته وی، شکوفایی سازمان تأمین اجتماعی در این است که بیش از نیمی از جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش این سازمان است.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه بدون تأمین اجتماعی توسعه امکان پذیر نیست، اضافه نمود: توسعه باید بستر رفاه را فراهم کند که اگر غیر از این باشد نتیجه توسعه حاصل نشده است.

جهانی گفت: در بروجرد ماهیانه 25 میلیارد تومان خدمات به جامعه تحت پوشش پرداخت می گردد به طوری که این بخش سالانه 400 میلیارد تومان برای تأمین اجتماعی هزینه در بر دارد.

وی ادامه داد: در طی بیست سال گذشته نزدیک به 6 هزار کارگاه صنعتی و صنفی وجود داشته است که در حال حاضر از این تعداد 2 هزار و 700 کارگاه فعال بوده و مابقی تعطیل شده اند.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان بیان داشت: در بروجرد بین 150 تا 200 هزار جمعیت فعال وجود دارد که جمعیت بیمه شدگان اجباری در این شهر 20 هزار نفر است.

جهانی با تاکید بر اینکه تأمین اجتماعی استان از شهرداری های کل لرستان 200 میلیارد و از شهرداری بروجرد 100 میلیارد تومان طلب دارد، اضافه نمود: در تأمین اجتماعی 14 هزار مستمری بگیر وجود دارد که با جمعیت خانواده آنها جامعه آماری قابل توجهی را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر با شهرداری بروجرد به این توافق رسیده ایم که در میدان امام (ره) در جوار بیمارستان کوثر زمینی جهت احداث ساختمان تأمین اجتماعی اهدا نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه ساختمان فعلی تأمین اجتماعی بروجرد جوابگوی احتیاج مردم نیست، اضافه نمود: با توجه به 3 هزار مراجعه در روز به تأمین اجتماعی بروجرد این محیط جوابگو نیست و باید به فضای استاندارد برسد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1251

به "طلب 100 میلیاردی تأمین اجتماعی لرستان از شهرداری بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب 100 میلیاردی تأمین اجتماعی لرستان از شهرداری بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید