فلاح زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند

به گزارش جعبه مهر، دروازه بان جدید تیم فوتبال صنعت نفت گفت: حق مردم آبادان این است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند و امیدوارم رتبه سال جاری تیم نسبت به سال گذشته بهتر باشد.

فلاح زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند

حامد فلاح زاده دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جدایی اش از سایپا گفت: من فصل خوبی را در سایپا سپری کردم. بعد از انتها مسابقات اما یکسری اتفاقات افتاد که به این جمع بندی رسیدم که بهتر است این فصل در سایپا نباشم. من دوست داشتم سال جاری در تیم دیگری باشم و فضا و شرایط جدیدی را تجربه کنم.

وی در خصوص حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: در بین دو سه پیشنهاد جدی که داشتم، صنعت نفت به نظرم بهتر از سایر گزینه ها بود. این تیم بازیکنان باکیفیتی جذب نموده است و بازیکنان خوبی هم از فصل گذشته در تیم ماندند. درست است که بازیکنان شاکله اصلی این تیم جدا شدند، ولی تیم این فصل کیفیت خوبی دارد.

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: جا دارد از تمام کسانی که در چند سال گذشته در سایپا برای من زحمت کشیدند، تشکر کنم. برای تیم سایپا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم رتبه خوبی در فصل جدید کسب کند. از مردم آبادان هم تشکر می کنم که به دنبال حضورم در صنعت نفت از من حمایت کردند. امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

فلاح زاده درباره شرایط تیم صنعت نفت در فصل جاری نیز گفت: من تازه به این تیم آمدم، ولی با صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم ظاهراً شرایط این تیم نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. حق مردم آبادان این است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند. ان شاءالله بتوانیم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که رتبه سال جاری تیم نسبت به سال گذشته بهتر باشد. ما در هفته های اول لیگ سال جاری قرعه سختی داریم و ان شاءالله بتوانیم به بهترین شکل ممکن و با امتیازات کامل این بازی ها را پشت سر بگذاریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8152

به "فلاح زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاح زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید