گزارشی از شرایط خط حمله قرمز ها برای لیگ بیستم؛ جدایی علیپور به نفع اوساگونا!

به گزارش جعبه مهر، از گوشه وکنار شنیده می شود که چند بازیکن فعلی پرسپولیس در آستانه جدایی از تیم قرار گرفته اند و باشگاه باید به فکر نفرات جایگزین باشد .

گزارشی از شرایط خط حمله قرمز ها برای لیگ بیستم؛ جدایی علیپور به نفع اوساگونا!

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی کار خود را در لیگ نوزدهم به پایان می برد که در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی ها سند قهرمانی اش را امضا شده دید و البته در شرایطی که تنها دو هفته مانده به پایان رقابت ها حتی تکلیف یک بازیکنش هم در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده و مدیران این باشگاه به حدی درگیر شکایت های فیفا شده اند که گویی این باشگاه تنها امور جاری اش همین شکایت های خارجی است و هیچ برنامه و مشکل دیگری ندارد.

مدیران سرخ که به نظر می رسد سررشته امور از دست شان خارج شده هربار که با سوال هواداران و خبرنگاران درخصوص تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر تیم و جذب نفرات جدید روبرو می شوند آن را به پایان بازی های لیگ برتر موکول می کنند و البته کسی هم پاسخگو نیست که اگر در پایان بازی ها هم نتوانستند نسبت به حفظ نفرات فعلی و جذب بازیکنان درجه یک اقدام کنند تکلیف پرسپولیس و هوادارانش چه خواهد بود. خصوصا اگر پنجره نقل وانتقالات تیم نیز بسته شود اوضاع کاملا خطرناک خواهد شد.

حالا از گوشه وکنار شنیده می شود که چند بازیکن فعلی پرسپولیس در آستانه جدایی از تیم قرار گرفته اند و باشگاه باید به فکر نفرات جایگزین باشد و از همه مهم تر اینکه برخی از این نفرات در فاز هجومی پرسپولیس حضور دارند و این کار یحیی را برای ساختن خط آتش قدرتمند سخت تر می کند.

دیروز یکی از رسانه ها خبر پیشنهاد یکی از تیم های چینی به علی علیپور را منتشر کرد و البته کمی پا را از این فراتر گذاشت و ادعا کرد این بازیکن که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد با چینگ دائو که یکی از تیم های لیگ برتر چین است به توافق رسیده و با آن ها قراردادی را هم به امضا رسانده است.

البته پیش از این برخی از خبر ها حکایت از حضور مهاجم سرخ ها در لیگ پرتغال داشت و منابع خبری بر این باور بودند که او می خواهد مثل مهدی طارمی پا به فوتبال اروپا بگذارد و پله های ترقی را طی کند.

فرهیختگان هم در زمان پیش از تعطیلی لیگ به دلیل قرنطینه از پیغام او به باشگاه نوشت که حاضر به تمدید قرارداد نیست و به مسئولان باشگاه هم هشدار داده که برای او دنبال جانشین باشند و سعی نکنند او را مقابل هواداران قرار دهند. هرچند این خبر در آن روز به مذاق این بازیکن خوش نیامد و آن را در اینستاگرامش تکذیب کرد، اما با گذشت چند ماه خبری از تمدید قرارداد این مهاجم نشد تا مشخص شود از همان زمان به دنبال جدایی بوده است!

دیروز برای پیگیری خبر توافق او با تیم چینی با یکی از مسئولان باشگاه تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این خبر مطلع شویم. این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن در انتهای فصل به پایان می رسد، پیشنهاد هایی که قطعا تا همین امروز هم برای او ارسال شده، به دست باشگاه نرسیده است و باید این سوال را از خود علیپور بپرسیم که پیشنهادهایش از کدام کشور ها بوده و آیا توافقی در کار بوده یا نه. با این تفاسیر ما در باشگاه نمی توانیم از صحت یا کذب بودن این پیشنهاد صحبتی کنیم.

معمولا در تیم هایی که پیشکسوتان زیادی دارد و از قضا عده ای از همین پیشکسوتان هدایت تیم را برعهده دارند اوضاع بر این منوال است که اگر بازیکنی قصد نداشته باشد فصل بعد را در تیم سپری کند، این موضوع را با کادرفنی تیمش در میان می گذارد تا آن ها برای انتخاب نفرات فصل آینده بتوانند انتخاب درستی داشته باشند و ناگهان دست شان در پوست گردو نماند.

به همین جهت برای اطلاع از اینکه آیا علیپور به کادرفنی تیمش که از قضا پرسپولیسی قدیمی هم هستند حرفی از جدایی در فصل آینده و ادامه فوتبالش در خارج کشور زده است یا نه با یکی از اعضای کادرفنی گفتگو کردیم که به رسم امانت نامی از این عضو کادرفنی نمی بریم. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اصلا چنین صحبتی از سوی این بازیکن با کادرفنی صورت نگرفته است و من این خبر را از شما می شنوم که قرار است فصل آینده را در تیمی جز پرسپولیس توپ بزند.

دیروز باز هم علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور قهرمانی در گفت وگوی تلویزیونی تاکید کرد که سرخابی ها نمی توانند بازیکن و مربی جدید خارجی جذب کنند و تنها می توانند نسبت به تمدید قرارداد خارجی های فعلی شان اقدام کنند و این کار را برای پرسپولیسی که امسال خط حمله اش کم خطر بود سخت تر می کند و می تواند باعث شود که آن ها در فصل آینده در خط حمله با مسائل بیشتری دست وپنجه نرم کنند.

با این حال دیروز از یک منبع موثق باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه چقدر برای جذب بازیکن خارجی جدید تلاش خواهند کرد، سوال کردیم که در پاسخ به این سوال پاسخ داد: هنوز یحیی گل محمدی لیستی را به باشگاه ارائه نداده که ببینیم چه بازیکنانی را مدنظر دارد. اما اگر این لیست آماده شود و در آن نام بازیکن خارجی وجود داشته باشد قطعا پیگیری های خود را برای جلب رضایت مدیران وزارت ورزش شروع می کنیم.

پرسپولیسی ها در نیم فصل لیگ برتر نوزدهم تلاش خود را برای جذب مهاجم ایرانی انجام دادند و درنهایت نتوانستند رضایت باشگاه های این بازیکنان را برای جدایی جلب کنند و در نهایت به اجبار اوساگونا و استوکس را به جمع نفرات تیم اضافه کردند.

حالا هم که به پایان فصل نزدیک می شویم از گوشه وکنار می شنویم که هنوز هم شهریار مغانلو از پیکان در لیست خرید یحیی قرار گرفته است. البته مشکل اینجاست که شنیده می شود این بازیکن از تیم سیزدهم لیگ پرتغال پیشنهاد خوبی در دست دارد و بدش نمی آید خیلی زود طعم لژیونری را بچشد و فوتبال ایران را ترک کند.

این پیشنهاد باعث شده که پرسپولیسی ها خیلی روی این بازیکن حساب باز نکنند و به دنبال نفرات دیگری بروند. عیسی آل کثیر هم بازیکن دیگری است که در لیست قرمز ها حضور دارد، اما عدم آمادگی این بازیکن و خروجش از فرم ایده آل یکی از دل نگرانی های یحیی برای جذب این مهاجم صنعت نفت آبادان است که در پایان فصل قراردادش هم به پایان می رسد.

این اتفاقات باعث شده که یحیی نیم نگاهی به حفظ اوساگونایی داشته باشد که هرگز نتوانسته کیفیتی که در ذوب آهن داشت را از خودش به نمایش بگذارد. درصورت قطعی شدن جدایی علیپور، قرمز ها تنها عبدی، اوساگونا و روستایی را در خط حمله خواهند داشت که طبعا کار را برای شروع لیگ بیستم کاملا سخت می کند. باید منتظر ماند و دید معادله خط حمله سرخ ها با چه فرمولی حل می شود و آیا یحیی می تواند به این بخش از زمین پرسپولیس سروسامان بدهد یا خیر؟

منبع: فرهیختگان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7027

به "گزارشی از شرایط خط حمله قرمز ها برای لیگ بیستم؛ جدایی علیپور به نفع اوساگونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از شرایط خط حمله قرمز ها برای لیگ بیستم؛ جدایی علیپور به نفع اوساگونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید