فکر نمی&zwnjکنم بتوانیم با شهرخودرو بازی کنیم، هیئت&zwnjمدیره باشگاه ذوب&zwnjآهن تصمیم نهایی را می&zwnjگیرد

به گزارش جعبه مهر، گروه استان ها- مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هیئت مدیره باشگاه امشب تشکیل جلسه می دهد و بر مبنای تصمیم سازمان لیگ، تصمیم می گیرند که چه موضعی در قبال بازی فردا اتخاذ خواهیم کرد.

فکر نمی&zwnjکنم بتوانیم با شهرخودرو بازی کنیم، هیئت&zwnjمدیره باشگاه ذوب&zwnjآهن تصمیم نهایی را می&zwnjگیرد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، عصر امروز و در آستانه ملاقات فردای تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خبر رسید نتیجه تست کرونای 11 بازیکن ذوب آهن مثبت اعلام شده است.

به همین دلیل و با توجه به احتمال ناقل بودن کادر فنی ذوب آهن، مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن به جای رحمان رضایی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از ملاقات فردا با شهرخودرو مشهد شرکت کرد.

علی دادفر در این نشست گفت: با توجه به اینکه روز پنجشنبه تست اولیه کرونا داده بودیم و نتیجه تست رحمان رضایی منفی شده بود، امروز لزومی نداشت در تست مجدد شرکت کند اما با توجه به افزایش دوبرابری آمار بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ممکن بود هرکدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان مبتلا یا ناقل بیماری کرونا باشند و ترجیح دادیم برای حفظ سلامتی دست اندرکاران برگزاری این نشست خبری، رحمان رضایی در این نشست حضور پیدا نکند و چون نتیجه تست امروز من منفی بود در نشست حضور یافتم.

وی درباره شایعه لغو ملاقات فردای ذوب آهن و شهرخودرو اضافه نمود: اظهارنظر درباره این موضوع اصلاً در حیطه اختیارات ما نیست و مراجع ذی صلاح مانند سازمان لیگ و ایفمارک باید در این خصوص تصمیم گیری نمایند. ما به خاطر افزایش آمار بازیکنان مبتلا به کرونا اردوی تیم را به طور کامل تعطیل کردیم، بازیکنان به منازل خود بازگشته اند و به نوعی قرنطینه را شروع نموده ایم، چون این بازیکنان هم در تمرین روز گذشته و هم در تمرین امروز کنار هم بوده اند و ممکن است این ویروس به دیگران هم انتقال پیدا نموده باشد و حتی ممکن است آمار کرونایی های ما در تست مجدد افزایش داشته باشد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: بعضی دوستان اعلام نموده اند ذوب آهن فردا با بازیکنان امید و جوانان خود بازی کند اما باید این نکته را متذکر شوم که 3 بازیکن تیم امید ما در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و یک بازیکن در اردوی تیم ملی امید داشتیم که شب گذشته به اصفهان بازگشته و به جمع تیم اضافه شده و 11 بازیکن ما نیز به صورت قطعی به کرونا مبتلا شده اند که متأسفانه تقریباً تمام آنها از بازیکنان ترکیب اصلی ذوب آهن هستند و فکر می کنم به این دلایل نمی توانیم در بازی برابر شهرخودرو حاضر شویم و منتظر تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک هستیم.

وی اضافه نمود: هیئت مدیره باشگاه امشب تشکیل جلسه می دهد و بر مبنای تصمیم سازمان لیگ، تصمیم می گیرند که چه موضعی در قبال بازی فردا اتخاذ خواهیم کرد.

دادفر در پاسخ به اینکه آیا اگر سازمان لیگ رأی به برگزاری بازی بدهد ذوب آهن از حضور در مسابقه خودداری می نماید، اعلام کرد: هیئت مدیره باشگاه در این خصوص تصمیم گیری می نماید و این تصمیم برای تیم لازم الاجرا خواهد بود.

وی درباره مکاتبه باشگاه ذوب آهن با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ توضیح داد: طبق دستور مدیرعامل باشگاه نامه ای به سازمان لیگ ارسال کردیم. با توجه به اینکه خانم هراتیان در قطر به سر می برد، اطلاعات تست بازیکنان به وسیله پزشک تیم به واتساپ ایشان ارسال شده و ایشان مستندات بیشتری از ما درخواست کرد. آمادگی داریم هر زمان که دوستان صلاح بدانند تست های راستی آزمایی را ارائه دهیم چون متأسفانه بعضی دوستان بی اخلاقی نموده و جواب تست های ما را زیر سوال بردند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در آزمایشگاه های معتبر اصفهان که برای همه شناخته شده است تست دادیم و جواب تست ها صحیح و قانونی است و آمادگی داریم تست راستی آزمایی را هر زمان مسئولان ایفمارک تشخیص دهند انجام دهیم. قطعاً آزمایش مجدد تست کرونا باعث افزایش آمار کرونایی های ما می گردد چون روز پنجشنبه 6 مبتلای قطعی و 7 نفر مشکوک داشتیم و امروز 11 مبتلای قطعی و چند نفر مشکوک داریم و محتمل است این افراد مشکوک به آمار مبتلایان تیم اضافه شوند.

وی اضافه نمود: جان انسان ها برای ما از همه چیز مهم تر است. اگر هیئت مدیره باشگاه به این نتیجه برسد که مقابل شهرخودرو بازی نکنیم هم سلامت بازیکنان خود را مدنظر قرار می دهد و هم سلامت بازیکنان تیم حریف را و توصیه می کنم دوستان در این خصوص از اتهام زنی و بی اخلاقی پرهیز نمایند و اجازه دهیم مراجع ذی صلاح مستندات را آنالیز نموده و اگر ایرادی در آنها وجود داشته باشد قطعاً اعلام خواهند کرد.

دادفر در پاسخ به اینکه با توجه به لغو ملاقات پرسپولیس آیا امکان لغو ملاقات ذوب آهن و شهرخودرو نیز وجود دارد، اضافه نمود: هر امکانی وجود دارد. بازی پرسپولیس مربوط به هفته آینده است و بعداً باید درباره آن تصمیم گرفت. بازی هفته جاری پرسپولیس لغو شده و بازی دو هفته بعد این تیم با سپاهان هم لغو شده است و قرار است مابین این دو ملاقات یک بازی برگزار گردد که کادر فنی پرسپولیس مشتاقانه اعلام نموده اند علاقه دارند این بازی را برگزار نمایند و شما قضاوت کنید که این بازی باید لغو گردد یا خیر. فکر می کنم خطر ذوب آهن با آمار 11 مبتلای قطعی به کرونا برای پرسپولیس بسیار بیشتر است تا اینکه این تیم یک سفر همراه با احتمالات به قائمشهر انجام می داد.

165، ف

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8526

به "فکر نمی&zwnjکنم بتوانیم با شهرخودرو بازی کنیم، هیئت&zwnjمدیره باشگاه ذوب&zwnjآهن تصمیم نهایی را می&zwnjگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر نمی&zwnjکنم بتوانیم با شهرخودرو بازی کنیم، هیئت&zwnjمدیره باشگاه ذوب&zwnjآهن تصمیم نهایی را می&zwnjگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید