قراردادهای تیپ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب بلندمدت می گردد

به گزارش جعبه مهر، حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه نمایشگاه آب بهترین مکان برای ایجاد ارتباط بین بخش دولتی و خصوصی است، گفت: باید بخش خصوصی را تقویت کنیم تا حضورش در نمایشگاه کم رنگ نشود و از طرفی این درگاه را به عنوان بهترین پنجره وزارت نیرو برای ارتباط بخش خصوصی و دولتی حفظ کنیم.

قراردادهای تیپ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب بلندمدت می گردد

وی ادامه داد: این نمایشگاه بهترین محل برای معرفی تجهیزات مورد احتیاج در بخش آب است، همان گونه که در سال های گذشته بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در شرکت آب و فاضلاب از همین مکان شناسایی و تهیه گردیده است.

این مقام مسوول در خصوص پایدارکردن خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با مشارکت بخش خصوصی گفت: از اولویت های بخش بهره برداری در حوزه فاضلاب بازچرخانی پساب به وسیله اقتصادی کردن این فرآیند و به وسیله فروش پساب توسط بخش خصوصی است که باید تمهیدات لازم پیش بینی گردد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سیاست های اصلی حوزه بهره برداری را تهیه قرارداد تیپ بهره برداری بلندمدت از تاسیسات فاضلاب به جای قراردادهای کوتاه مدت یک ساله و سه ساله از تاسیسات آب و فاضلاب عنوان نمود و گفت: قراردادهای تیپ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب بلندمدت می گردد.

وی با بیان اینکه زمان بهره برداری امانی از تاسیسات گذشته است، گفت: باید تاسیسات خودمان را به صورت مشارکتی بهره برداری کنیم و نگرش بهره برداری مشارکتی را توسعه دهیم و فرآیندهای کاری را یکسان کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 440

به "قراردادهای تیپ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب بلندمدت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادهای تیپ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب بلندمدت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید