قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس مسئله ای ندارد خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، درحالی که بعضی خبر ها حکایت از غیر قانونی بودن قرارداد فرشاد فرجی و باشگاه پرسپولیس دارد، اما قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بدون مشکل است.

قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس مسئله ای ندارد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی خبر ها در فضای مجازی و همین طور بعضی سایت های خبری منتشر شده مبنی بر این که برگه های فسخ امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی فاقد امضا و مهر لازم برای ثبت قرارداد بوده و به همین دلیل انتقال آن ها به استقلال و پرسپولیس در حال حاضر و با مدارک موجود امکان پذیر نیست!

این ادعا شاید در خصوص امین قاسمی نژاد که هنوز از باشگاه مشهدی رضایت نامه ای دریافت نکرده درست باشد، اما در خصوص فرشاد فرجی صدق نمی کند چرا که فسخ قرارداد فرشاد فرجی با باشگاه شهر خودرو در هیآت فوتبال خراسان به امضا رسیده و ثبت شده و بر اساس همین فسخ قرارداد، فرشاد فرجی به باشگاه پرسپولیس پیوسته است.

فرجی قرار بود روز شنبه هفته جاری راهی باشگاه گردد، اما استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای فسخ قرارداد فرجی فرایند جذب این بازیکن را طولانی کرد و در نهایت فرجی روز قبل با برگه فسخ قرارداد راهی باشگاه شد و قرارداد جدیدی با باشگاه پرسپولیس امضا کرد. از این رو طبق روالی که باید قانوی طی گردد، قرارد فرجی با پرسپولیس مسئله ای ندارد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9414

به "قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس مسئله ای ندارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس مسئله ای ندارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید