قلعه لیماسول قبرس

به گزارش جعبه مهر، قبرس از دیگر کشورهایی است که دارای جاذبه های تاریخی منحصر به فرد و بسیار زیبا است. در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی قبرس یکی از جاذبه های بسیار زیبای قبرس یعنی قلعه لیماسول را به شما معرفی خواهیم کرد که یک موزه تاریخی بسیار زیبا در این کشور است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

قلعه لیماسول قبرس

قلعه لیماسول قبرس یکی از موزه های تاریخی بسیار زیبا و منحصر به فرد قبرس است که با پشت سر گذاشتن قرن های زیاد، حوادثی تلخ و شیرین را در خود جای داده است. این قلعه در طی سالیان از جنگ ها و زمین لرزه های گوناگون پیروز شده است همواره سالم بماند. تا به امروز که تبدیل به یک موزه تاریخی بسیار منحصر به فرد و مجذوب کننده شده است. این قلعه در داخل لیماسول که دومین شهر بزرگ قبرس است و یکی از مقاصد بسیار ارزشمند توریستی و قطب اصلی تجارت در قبرس محسوب می گردد واقع شده است.

قلعه لیماسول (Limassol Castle) در قلب مرکز تاریخی شهر لیماسول، در نزدیکی بندر قدیمی واقع شده است و در حوالی سال 1590 در دوره عثمانی بازسازی شده است. قلعه ای که مثل بیشتر قلعه های قدیمی بارها مورد حملات و هجوم های پی در پی قرار گرفته اما دوباره بازسازی شده و به شکل و شمایل امروز رسیده است. در حیاط قلعه، رویدادهای هنری و فرهنگی زیادی برگزار خواهد شد که مجذوب کنندهیت این محل را بیشتر نموده اند. در صورتی که زمان بازدید از قلعه لیماسول با بازدید از شما همزمان باشد در این صورت شانس این را دارید تا این رویدادهای مجذوب کننده را از نزدیک ببینید. در گوشه ای از حیاط یک کتاب فروشی کوچک هست که کتاب و کارت پستال می فروشد، بروشورهایی هم به زبان یونانی و انگلیسی به طور رایگان به گردشگران داده می گردد تا این قلعه و تاریخش را بهتر بشناسند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11227

به "قلعه لیماسول قبرس" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه لیماسول قبرس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه لیماسول قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید