مایدا در نشست خبری قبل از بازی با ویتنام: می خواهم بازیکنانم بدون استرس بازی کند

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: همه تیم های حاضر در جام کنفدراسیون ها برای کسب نتیجه به این رقابت ها می آیند و از بازیکنانم می خواهم بدون فشار و استرس بازی نمایند.

مایدا در نشست خبری قبل از بازی با ویتنام: می خواهم بازیکنانم بدون استرس بازی کند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در کنفرانس خبری قبل از بازی ایران برابر ویتنام در جام کنفدراسیون های زنان آسیا گفت: من حدود سه ماه است که با تیم ملی والیبال زنان ایران کار می کنم و من فقط می خواهم این تیم روزبه روز بهتر گردد.

چیچیچ ادامه داد: بازیکنان تیم ملی ایران باید بازی های بیشتری را انجام بدهند تا نکات بیشتری را یاد بگیرند. قطعا مقابله با تیم های دیگر تیم ملی والیبال بانوان ایران می تواند به پیشرفت برسد. ما این شانس را داشتیم که در رقابت های باشگاه های آسیا نیز حاضر باشیم. در این زمان فکر می کنم تیم من قوی تر از گذشته است و می توانیم رده پنجم را در این رقابت ها تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: در این رقابت ها همه تیم ها قوی هستند و همه برای کسب نتیجه کوشش می نمایند. من فقط می خواهم بازیکنانم بدون فشار در این رقابت ها بازی نمایند.

او در سرانجام گفت: بازی اول ما برای ویتنام میزبان است و این خیلی هیجان انگیز است که بازیکنانم می توانند در برابر تعداد زیادی تماشاگر بازی کند و امیدوارم بازی خوبی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3380

به "مایدا در نشست خبری قبل از بازی با ویتنام: می خواهم بازیکنانم بدون استرس بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایدا در نشست خبری قبل از بازی با ویتنام: می خواهم بازیکنانم بدون استرس بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید