مجتبا میرطهماسب و تدارک چند مسترکلاس

به گزارش جعبه مهر، کارگاه فیلم کارآ با مدیریت مجتبا میرتهماسب، مسترکلاس هایی را برای علاقه مندان تدارک دیده است.

مجتبا میرطهماسب و تدارک چند مسترکلاس

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش رسیده، صفحه نو (New Page) یک مسترکلاس ویدیویی است که در آن اساتید متخصص و صاحب سبک ایرانی در حوزه های مختلف؛ تجربیاتِ منحصربه فرد، دانش، بینش، روش و منشِ حرفه ای خود را در ساختار مستندِ آموزشی ارائه می نمایند. گستره موضوعی صفحه نو شامل کلیه هنرها، محیط زیست، طبیعت، ورزش، کسب وکار، سبک زندگی، فکر آگاهی و... است.

کارگاه فیلم کارآ با مدیریت مجتبا میرتهماسب، فراوری پروژه صفحه نو را از دو سال پیش شروع نموده و تا به امروز چهار قسمت آن شامل کارگردانی سینما با رخشان بنی اعتماد، بازیگری با فاطمه معتمدآریا، موسیقی با حسین علیزاده و قصه نویسی با هوشنگ مرادی کرمانی آماده نمایش شده است.

بعلاوه سه قسمت دیگر از سری اول این مجموعه با موضوع کودک و طبیعت با عبدالحسین وهاب زاده، عکاسی مستند با نصرالله کسرائیان و کارگردانی تئاتر با علی رفیعی در مراحل پایانی تدوین و آماده سازی برای پخش قرار دارند. دوره های دیگری نیز با اساتید برجسته رشته های مختلف در حال پژوهش و فراوری است.

صفحه نو برای پخشِ آن لاین در داخل و خارج از ایران طراحی شده و مخاطبان می توانند به صورت سریالی به همه محتوای دوره و به تفکیک موضوعی دسترسی داشته باشند. مدت زمان هر برنامه بین 4 تا 6 ساعت است.

زمان و مکان پخش برای دسترسی و تماشای این مجموعه به زودی اعلام می گردد. اطلاعات بیش تر به وسیله این آدرس www.new.page با مخاطبان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11088

به "مجتبا میرطهماسب و تدارک چند مسترکلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبا میرطهماسب و تدارک چند مسترکلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید