مدال نقره امیرحسین هدایی در تور تنیس روی میز چلنج پلاس نیجریه

به گزارش جعبه مهر، امیرحسین هدایی در مسابقات تنیس روی میز چلنج پلاس در نیجریه در رده سنی امیدها به مقام نایب قهرمانی رسید.

مدال نقره امیرحسین هدایی در تور تنیس روی میز چلنج پلاس نیجریه

به گزارش سایت فدراسیون تنیس روی میز، پرونده رقابت های تور جهانی چلنج پلاس نیجریه که از 7 آگوست به صورت انفرادی، دوبل و میکس در رده سنی امیدها و بزرگسالان شروع شد، با کسب مدال ارزشمند نقره انفرادی امیرحسین هدایی، تنها نماینده ایرانی حاضر در میدان مسابقات بسته شد.

هدایی در جدول گروهی رده امیدها در گروه دوم پا به میدان گذاشت. وی در گام نخست با عبور مقتدرانه از نماینده کشور میزبان و کنگو با نتیجه 3 بر 0 راهی یک چهارم نهایی شد تا با باستین، دارنده رنک 12 از فرانسه به رقابت بپردازد. باستین شکست 4 بر 2 را پذیرا شد و هدایی در نیمه نهایی لاورنس دووس بلژیکی را مغلوب خود کرد.

سپس نماینده کشورمان با کریستین پله تا، دارنده سید 4 مسابقات از رومانی در فینال به رقابت پرداخت که انتها دارنده سید 5 از ایران با کسب مدال خوشرنگ نقره به کار خود در نیجریه پایان داد.

در رده سنی بزرگسالان نیر هدایی در گروه 10 علی رغم پیروزی برابر دو نماینده کشور میزبان و راه یابی به جدول اصلی 64 نفره، در گام نخست این مرحله مقابل اریک از لوکزامبورگ با نتیجه 4 بر 2 مغلوب گردید و از ادامه راستا بازماند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2543

به "مدال نقره امیرحسین هدایی در تور تنیس روی میز چلنج پلاس نیجریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال نقره امیرحسین هدایی در تور تنیس روی میز چلنج پلاس نیجریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید