مسابقات جهانی کشتی لغو شد

به گزارش جعبه مهر، اتحادیه جهانی کشتی گفت مسابقات جهانی 2020 در صربستان لغو شد.

مسابقات جهانی کشتی لغو شد

به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرا بود که رقابت های کشتی بزرگسالان دنیا روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردد که اتحادیه دنیای کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

مسئولان اتحادیه دنیای کشتی پیش از این اعلام نموده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات دنیای در سال 2020 باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی مشخص شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید 8 تیم از 10 تیم برتر رنکینگ و حداقل 70٪ کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که پیش از این چندین کشور از جمله آمریکا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت ها انصراف داده بودند.

همچنین پس از اعلام اتحادیه دنیای کشتی مبنی بر لغو رقابت های کشتی بزرگسالان دنیا، مسئولان این اتحادیه برای حفظ صندلی کشتی در دنیا و همچنین برگزاری یک رقابت بین المللی برای کشتی گیران، مسابقاتی را با عنوان جام دنیای انفرادی در همان تاریخ در کشور صربستان برگزار خواهند کرد.

مسئولان اتحادیه دنیای کشتی درنظر گرفته اند که جایزه 300 هزار فرانکی را برای نفرات برتر اوزان دهگانه کشتی آزاد، کشتی فرنگی و زنان اختصاص دهند.

همچنین قرار بود که در خلال رقابت های دنیای کشتی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه دنیای کشتی و انتخابات برای مشخص اعضای این اتحادیه برگزار گردد که برگزاری آن به سال 2021 موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8170

به "مسابقات جهانی کشتی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی کشتی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید