معرفی کامل هتل آتلانتیس د پالم دبی به همراه ویدئو

به گزارش جعبه مهر، هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره شهر دبی در مجاورت ساحل نیلگون خلیج فارس است که با معماری منحصر به فرد و امکانات مدرن محبوبیت زیادی بین گردشگران این شهر به دست آورده و یکی از هتل های باکیفیت کشور امارات محسوب می گردد. هتل آتلانتیس یک شاهکار معماری در زمینه اقامت لوکس برای مسافران است که با طراحی هیجان انگیز خود به یک مقصد برای اقامت تبدیل شده و مسافران از بدو ورود به این هتل با استقبال گرم و صمیمی پرسنل به سمت اتاق محل اقامتشان هدایت می شوند. از اتاق های لوکس با منظره ها دریا یا شهر تا رستوران هایی با غذاهای خوشمزه و دکوراسیون های جهانی و در مجموع همه چیز در هتل آتلانتیس رؤیایی و مجذوب کننده است.

معرفی کامل هتل آتلانتیس د پالم دبی به همراه ویدئو

پارک آبی این هتل هم یکی از امکانات منحصر به فرد این مجموعه برای تفریح میهمانان محسوب می گردد، دلفیناریوم شگفت انگیز و امکانات ورزشی متنوع از جمله فعالیت هایی هستند که در این هتل پنج ستاره برای رفاه حال مسافران فراهم شده تا بدون دغدغه بتوانند از تعطیلات خود لذت ببرند. قبل از رزرو هتل برای اقامت در شهر دبی حتماً این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا پایان مطالعه کنید تا شما را با امکانات و مزایای اقامت در هتل آتلانتیس بیش تر آشنا نماییم.

معرفی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

ساخت هتل آتلانتیس شهر دبی در سال 2008 میلادی شروع شده و در حال حاضر یکی از هتل های پنج ستاره لوکس در این شهر ساحلی محسوب می گردد که گردشگران برای اقامت راحت در فضایی دنج معمولا اتاق های آن را انتخاب می کنند. این هتل پنج ستاره در یک جزیره مصنوعی در منطقه پالم جمیرا قرار گرفته است و به لحاظ موقعیت مکانی دسترسی مسافران هتل آتلانتیس دبی به ساحل و جاذبه های گردشگری شهر بسیار سریع و راحت است. فرصت استراحت و تفریح بر روی ماسه های سفید ساحل این جزیره یک موقعیت رویایی برای گذراندن تعطیلات در دبی محسوب می گردد.

معماری این هتل در ظاهر شباهت زیادی به معماری هتل آتلانتیس استان فلوریدای آمریکا دارد، یک قوس توخالی در وسط ساختمان اصلی نمای بیرونی این اقامتگاه را شگفت انگیز و مجذوب کننده نموده است. هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) مجهز به 15 رستوران و بیش از 1000 اتاق و سوئیت برای استراحت مسافران است، پارک آبی، ساحل اختصاصی، زمین ورزشی، سالن های ماساژ و اسپا، ترانسفر فرودگاه و کلوب بچه ها تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره است که باعث معروفیت جهانی این هتل شده و مسافران بسیاری برای اقامت در دبی اتاق های آتلانتیس را ترجیح می دهند.

معرفی اتاق های هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی در حال حاضر 1539 اتاق لوکس و سوئیت برای استراحت مهمانان خود دارد تا مسافران بر حسب سلیقه و تعداد همراهان خود در این سفر بتوانند اتاق مناسب را رزرو کنند. اقامت در تمامی واحدهای این هتل همراه با صبحانه و در بعضی از اتاق ها به صورت فولبرد یعنی صبحانه، ناهار و شام به مسافران ارائه می گردد. منظره اغلب اتاق های این هتل پنج ستاره که به سبک کاملا مدرن طراحی شده مشرف به منظره دریا و محوطه باغ هتل است تا میهمانان در زمان استراحت در اتاق خود از دیدنی منظره بیرون لذت ببرند.

متراژ بالا، بالکن های اختصاصی با منظره پانوراما، تجهیزات به روز و پیشرفته، رنگ آمیزی مجذوب کننده و امکانات لوکس متنوع برای بانوان و آقایان جز ویژگی اصلی اتاق های این هتل است که باعث افزایش رضایت میهمانان در مدت اقامت شده است. اتاق ها به درخواست مسافران به صورت روزمره نظافت می گردد و میهمانان در صورت تمایل می توانند با درخواست روم سرویس غذا و یا نوشیدنی مورد علاقه خود را در اتاق محل اقامتشان نوش جان کنند.

انواع اتاق های هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

هتل آتلانتیس در حال حاضر بیش از 20 مدل مختلف اتاق و سوئیت با ظرفیت و خدمات متنوع برای پذیرایی از مسافران شهر دبی دارد. تمامی اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی با دوش و یا وان، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت پر سرعت بی سیم، میز تحریر و چراغ مطالعه، لوازم بهداشتی، تلویزیون هوشمند، لوازم تهیه چای و قهوه، صندوق امانات، دراور، مینی بار و جالباسی هستند که در اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره برای راحتی میهمانان فراهم شده است. چیدمان تمامی واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره با امکانات لوکس و لوازم درجه یک اجرا شده است.

در طراحی اتاق های این هتل مجلل از ترکیب رنگ های روشن، لوازم چوبی و طرح های اصیل عربی الهام گرفته اند تا مسافران در زمان اقامت در واحدهای لوکس این هتل پنج ستاره فضایی آرامش بخش و دلچسب را برای استراحت داشته باشند. دسترسی به اینترنت پر سرعت و خدمات روم سرویس از جمله بخش های مجذوب کننده اقامت در این هتل است. مسافران در اغلب واحدها به تراس و یا بالکن اختصاصی دسترسی دارند تا در زمان اقامت بتوانند از این فضا برای دیدنی منظره شهر استفاده کنند.

سوئیت اسکای لاین (Skyline)

سوئیت اسکای لاین (Skyline) یکی از لوکس ترین سوئیت های هتل آتلانتیس دبی با مساحتی در حدود 100 متر مربع است، پنجره این واحدها مشرف به منظره شهر دبی بوده و مسافران به حمام اختصاصی با وان در مدت اقامت دسترسی دارند. فضای مدرن این اتاق ها برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال طراحی شده و اتاق یک تخت دبل کینگ برای استراحت مهمانان دارد. تراس اختصاصی و نشیمن مبله از جمله بخش های این سوئیت شیک و بزرگ است.

سوئیت تراس

مسافرانی که در مدت اقامت در شهر دبی تمایل دارند فضایی اختصاصی برای آفتاب گرفتن و دیدنی منظره شهر داشته باشند، باید سوئیت های تراس دار هتل آتلانتیس را برای اقامت رزرو کنند. این واحدها حدود 94 متر مربع مساحت دارد و برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال طراحی شده است. در اتاق خواب این واحد یک تخت دبل کینگ به همراه لوازم خواب تعبیه شده تا مسافران خواب عمیقی را در فضای دنج هتل تجربه کنند.

کلوپ سوئیت رگال

این سوئیت ها یکی از بزرگترین واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره آتلانتیس شهر دبی است که مساحتی در حدود 164 مترمربع دارد. مسافران در مدت اقامت در این سوئیت های شیک و مدرن علاوه بر فضای خواب به یک آشپزخانه اختصاصی بدون امکانات پخت وپز هم دسترسی دارند. این سوئیت ها ظرفیت پذیرایی از سه میهمان بزرگسال را دارد و برای استراحت مسافران یک تخت دبل کینگ در این سوئیت مهیا نموده اند. بعلاوه مسافران در زمان حضور در تراس این سوئیت می توانند از دیدنی منظره دریا و باغ هتل لذت ببرند.

سوئیت خانوادگی تراس

سوئیت های هتل پنج ستاره آتلانتیس با منظرهی زیبا و تراس اختصاصی یک واحد مجذوب کننده برای اقامت در سفرهای دسته جمعی به دبی است، این واحدها حدود 140 متر مربع مساحت دارد و برای اقامت حداکثر 6 میهمان بزرگسال طراحی شده است. سوئیت خانوادگی به صورت دو خوابه بوده یعنی دو اتاق خواب مجهز به یک تخت دبل کینگ و دو تخت تک نفره برای استراحت مسافران دارد. در این واحدها یک فضای اختصاصی به عنوان نشیمن هم برای دیدنی تلویزیون و دورهمی با همسفران تعبیه شده تا میهمانان از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. بعلاوه فضای تراس این واحد برای دیدنی منظره مجهز به میز و صندلی است.

سوئیت خانوادگی اسکای لاین (Skyline)

این سوئیت در یک از بهترین بخش های ساختمان هتل واقع شده و منظره آن دقیقاً مشرف به منظره شهر و دریا است. مساحت این واحد که ظرفیت پذیرایی از حداکثر 6 میهمان بزرگسال را دارد، حدود 148 مترمربع است و برای استراحت دو خانواده فضای مطلوبی دارد. در این سوئیت ها که همانند یک واحد مسکونی طراحی شده فضای نشیمن و تراس هم به صورت مجزا است، برای استراحت مسافران هم در اتاق خواب های این واحدها یک تخت دبل کینگ و دو تخت دبل دونفره معمولی مهیا نموده اند.

سوئیت خانوادگی رگال

سوئیت خانوادگی رگال به صورت دوخوابه برای اقامت راحت میهمانان در سفرهای دسته جمعی به دبی طراحی شده و فضایی شیک و مجهز با مساحتی در حدود 196 متر مربع دارد. در این واحدها یک تخت دبل کینگ و دو تخت دبل معمولی برای استراحت مهمانان تعبیه نموده اند تا مسافران اقامت راحتی داشته باشند. فضای اختصاصی نشیمن و آشپزخانه بدون امکانات پخت و پز هم از جمله بخش های مجذوب کننده اقامت در این هتل محسوب می گردد.

سوئیت پرزیدنت

این سوئیت ها با مساحتی در حدود 200 متر مربع یکی از بزرگترین واحد اقامتی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) است که برای استراحت مسافران در این اتاق ها یک تخت دبل کینگ در اتاق خواب و یک کاناپه تخت خواب شو در فضای نشیمن قرار داده اند. چیدمان این سوئیت ها بسیار مجذوب کننده و لوکس است و مسافران در مدت اقامت در این واحدها می توانند از تراس اختصاصی واحد خود منظره شهر زیبای دبی و دریا را دیدن کنند. این سوئیت ها برای اقامت سه نفره بزرگسال تجهیز شده و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافی در این واحدها امکان پذیر است. فضای اختصاصی نشیمن این واحدها مجهز به مبلمان لوکس و میز غذاخوری است تا مسافران فضایی شبیه به خانه را برای اقامت در شهر دبی داشته باشند.

سوئیت زیر آب پوزیدون

این سوئیت یکی از منحصر به فردترین واحدهای اقامتی هتل آتلانتیس است که حدود 165 مترمربع مساحت دارد و با طراحی تریبلکس در اعماق آب از مسافران پذیرایی می نماید. از پنجره اختصاصی این واحدها می توان ماهی دریا را مشاهده کرد و در فضایی بسیار شگفت انگیز یک شب رؤیایی را زیر آب های خلیج فارس سپری کرد. این واحد برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال طراحی شده و در اتاق خواب این واحد یک تخت دبل کینگ برای استراحت مسافران مهیا نموده اند. این سوئیت زیر آب تریپلکس دارای یک آسانسور خصوصی است که فضای راهرو را به اتاق نشیمن متصل می نماید.

سوئیت گرند آتلانتیس

اگر تمایل دارید در مدت اقامت در هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) منظره شهر زیر پای شما باشد، اتاق های سوئیت گرند این هتل با مساحتی در حدود 300 متر مربعی فضایی مجذوب کننده با یک تراس وسیع مشرف به منظره شهر در طبق آخر این هتل دارد. این سوئیت اختصاصی برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال طراحی شده است، در این واحدها برای استراحت مهمانان یک تخت دبل کینگ مهیا نموده اند و سرویس برای نفر اضافی به صورت تختخواب است. مسافران در حین دیدنی منظره شهر از تراس اختصاصی سوئیت می توانند از جکوزی این واحد در فضای تراس هم استفاده کنند و لذت اقامت در این هتل پنج ستاره را دوچندان کنند.

اتاق کینگ اقیانوس

این اتاق ها مختص سفرهای دونفره رمانتیک به شهر دبی طراحی شده است و در حدود 45 متر مربع مساحت دارد. برای استراحت مهمانان در این اتاق ها یک تخت دو نفره کینگ به همراه لوازم خواب قرار داده اند، منظره این واحدها مشرف به محوطه هتل است و میهمانان هتل صبح ها می توانند از دیدن این منظره لذت ببرند، اضافه کردن سرویس در این واحدها برای یک نفر به صورت کاناپه تختخوابشو امکان پذیر است.

اتاق کویین اقیانوس

مسافرانی که برای کار و یا تفریح به صورت دونفره راهی شهر دبی شده اند، برای استراحت در فضایی لوکس و مجهز می توانند اتاق های 45 متر مربع کویین هتل آتلانتیس دبی را رزرو کنند. منظره این اتاق ها مشرف به منظره خلیج فارس است ولی این اتاق ها بالکن اختصاصی ندارند. در این اتاق ها برای استراحت مهمانان دو تخت تک نفره کینگ به همراه لوازم خواب قرار داده اند و اضافه کردن سرویس در این واحدها برای یک نفر امکان پذیر است.

اتاق پالم کینگ

این واحدها به لحاظ متراژ دقیقاً مشابه واحدهای اقیانوس است و در فضای 45 متر مربعی این اتاق ها یک تخت دبل کینگ برای استراحت مهمانان مهیا نموده اند. اضافه کردن سرویس در این اتاق ها برای یک مهمان به صورت کاناپه تختخوابشو امکان پذیر است. منظره این واحدها مشرف به منظره دریا بوده و مسافران می توانند هر صبح با کنار زدن پرده اتاق این منظره را دیدن کنند.

اتاق کویین پالم

این اتاق ها برای اقامت در سفرهای دونفره طراحی شده و حدود 45 متر مربع مساحت دارد، در این واحدها برای استراحت مسافران دو تخت تک نفره کینگ به همراه لوازم خواب مهیا نموده اند و اضافه کردن سرویس برای یک نفر در این واحدها امکان پذیر است.

اتاق کینگ امپریال کلاب

اتاق کینگ امپریال کلاب این هتل برای استراحت مهمانان یک تخت دونفره کینگ دارد، این اتاق ها برای اقامت در سفرهای دونفره رمانتیک به دبی بسیار مناسب است. این واحدها مساحتی در حدود 45 مترمربع دارد، منظره این اتاق ها مشرف به پارک آبی هتل است و در تراس اختصاصی این واحدها میز و صندلی برای استفاده مسافران مهیا نموده اند.

اتاق کویین امپریال کلاب

تنها تفاوت اتاق کویین امپریال با اتاق کینگ در نوع تخت ها است، این اتاق حدود 45 مترمربع مساحت دارد و برای استراحت مسافران در این واحدها دو تخت تک نفره کینگ به همراه لوازم خواب مهیا نموده اند. مسافران برای دیدن منظره دریا در مدت اقامت در اتاق های کویین امپریال می توانند از فضای اختصاصی بالکن اتاق خود که مجهز به میز و صندلی است هم استفاده کنند.

امکانات عمومی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

تنوع امکانات در هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) بی شمار است و هر آنچه که برای یک اقامت راحت و دلچسب در شهر دبی احتیاج باشد را در اتاق ها و فضای عمومی این هتل پنج ستاره جهت رفاه حال مسافران مهیا نموده اند. کارکنان این هتل پنج ستاره همگی به زبان انگلیسی مسلط بوده و پرسنل پذیرش علاوه بر زبان انگلیسی و عربی به زبان های روسی، فیلیپینی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی و اسپانیایی تسلط دارند. پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گردد و مسافران از بدو ورود به محوطه با استقبال گرم و صمیمی کادر خدماتی هتل به سمت اتاق محل اقامتشان می روند.

هتل آتلانتیس در دبی یکی از مجموعه های برجسته و معروف است که امکانات فراوانی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل دارای پارکینگ رایگان، تورهای گردشگری، صرافی، لاندری و اتاق جلسات است. امکانات رسپشن شامل چک ین و چک اوت خصوصی، صرافی، نگهداری از چمدان ها و مواردی از این دست برای رفاه حال مسافران است. این هتل پنج ستاره یک آرایشگاه اختصاصی هم برای رسیدگی مسافران به آراستگی و زیبایی خود با بهترین امکانات فراهم نموده، بعلاوه میهمانان در زمان اقامت برای نظافت لباس های خود می توانند از خدمات لاندری و اتوشویی هم به صورت اختصاصی استفاده کنند.

رستوران هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) میزبان بسیاری از سرآشپزهای معروف بین المللی است و به همین علت معروفیت طعم لذیذ غذاهای رستوران این هتل بر کسی پوشیده نیست. تنوع غذاها و نوشیدنی های منو این هتل بسیار زیاد است و مسافران در مدت اقامت می توانند بر حسب ذائقه به رستوران موردنظر خود مراجعه کنند و از منو مطابق سلیقه و ذائقه خود غذای عربی، مدیترانه ای، دریایی، ترکی، آمریکایی، ایتالیایی و یا اسپانیایی سفارش دهند و در محیط لوکس رستوران نوش جان کنند. رستوران هتل آتلانتیس در دبی یکی از مجموعه های معروف برای صرف غذا در این شهر توریستی است که برنده جوایز بسیاری در صنعت هتلداری شده و افتخارات زیادی همانند بهترین لانژ کلاب Executive خاورمیانه در سال 2021 را در کارنامه خود دارد.

هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی در حال حاضر 15 رستوران اصلی دارد که هر یک منو مخصوص به خود را داشته و اغلب این رستوران ها در وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مسافران هستند. صبحانه همه روزه در رستوران اصلی این هتل به صورت بوفه باز با انواع غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای شور و شیرین سرو می گردد و میهمانان بدون محدودیت می توانند از آیتم های میز صبحانه استفاده کنند.

هاکاسان

سرآشپز میشلن با دستور پخت های سنتی کانتونی که همیشه جایزه جهانی را دریافت نموده و غذاها و نوشیدنی های نوآورانه مسئولیت آشپزخانه این ستوران را بر عهده دارد و میهمانان بر حسب ذائقه می توانند برای وعده ناهار از فضای خانوادگی و مدرن این رستوران برای صرف غذا استفاده کنند.

وایت بیچ

در منو این رستوران که به سبک مدرن طراحی شده انواع غذاهای آسیایی همانند سوشی و غذاهای مدیترانه ای موجود است تا میهمانان برای وعده شام بتوانند از فضای شیک و خانوادگی این رستوران برای صرف غذا استفاده کنند.

سافرون

یک رستوران آسیایی که در وعده ناهار و صبحانه از میهمانان هتل آتلانتیس پذیرایی می نماید.

رستوران برگر جوینت

کسانی که به خوردن غذاهای آمریکایی به خصوص فست فودهایی همانند همبرگر علاقه دارند، در مدت اقامت در هتل آتلانتیس می توانند برای وعده ناهار و یا شام به این رستوران سر بزنند.

میش ترنر

کسانی که برای صرف یک میان وعده یا دسر شیرین در مدت اقامت در هتل آتلانتیس در پی فضایی دنج و مجذوب کننده هستند، معمولاً برای صرف دسر به رستوران میش ترنر معروفیت آشپز کیک و شیرینی کوتور که با مزه های شگفت انگیز، تعریف جدیدی از کیک و کاپ کیک ایجاد می نماید.

رستوران زعفران

یک آشپزخانه ایرانی با طعم دلچسب غذاهای ایرانی که به وسیله سرآشپز معروف آریانا باندی اداره می گردد، فضایی کاملاً خانوادگی برای صرف ناهار و شام دارد.

رستوران شوره

لذت چشیدن طعم اصیل غذاهای تندوتیز مکزیکی در فضای پرجنب وجوش و پرانرژی این رستوران یکی از بخش های مجذوب کننده غذاخوردن در رستوران مکزیکی شوره است.

رستوران ایتالیایی

عاشقان پیتزا در مدت اقامت در هتل آتلانتیس می توانند به رستوران ایتالیایی بروند و از چشیدن طعم لذیذ و اصیل پیتزای ایتالیایی با پنیر فراوان و پاستا با سس پستو لذت ببرند.

امکانات رفاهی و ورزشی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

در بخش تفریحی و ورزشی در هتل آتلانتیس دبی امکانات زیادی برای مهمانان مهیا شده است که از جمله این امکانات می توان به اجاره دوچرخه، کلوپ بچه ها، امکانات ورزشی آبی، باشگاه و زمین تنیس، فضای بازی بچه ها، کلوب شبانه، موسیقی زنده و تورهای پیاده روی اشاره نمود. ریلکس کردن و تجربه یک ماساژ حرفه ای یکی از بخش های پرطرف دار اقامت در هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) است، مسافران می توانند در مرکز اسپا و ماساژ هتل با بهترین کیفیت یک ماساژ مجذوب کننده را تجربه کنند.

در کلوب بچه ها این هتل هم فضایی مجهز و بسیار امن برای بازی و تفریح بچه ها فراهم شده تا در زمان تفریح والدین آن ها هم در فضای متناسب با سن خود سرگرم باشند. ساحل اختصاصی برای قدم زدن، بولینگ و باشگاه بیلیارد هم از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره برای تفریح مسافران خود است تا مسافران با هر سن و سلیقه ای بتوانند از امکانات این فضا به نحو احسنت استفاده کنند و در کنار هم سفران خود اوقات خوشی را سپری کنند.

امکانات آبی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

هتل آتلانتیس دبی دارای دو استخر با منظره بسیار زیبا است تا مسافران در حین شنا از دیدنی منظره ها اطراف هم لذت ببرند. استخرهای روباز این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همانند دوش اختصاصی، صندلی مخصوص آفتاب، امکانات پلاژ و بارهای اختصاصی در مجاورت استخرها هستند. بعلاوه مرکز آبگرم و جکوزی این هتل هم برای مسافرانی که در پی برطرف خستگی و گرفتگی سفر هستند امکانات ورزشی و آبی متنوعی مهیا نموده تا بتوانند چند ساعتی را در این مرکز ریلکس کنند و خستگی سفر را از تن به در کنند.

پارک آبی مجهز این هتل هم با انواع سرسره ها و امکانات بازی یکی از بخش های مجذوب کننده اقامت در هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) محسوب می گردد که باعث شده مسافران از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. ساحل اختصاصی مجهز به امکانات غواصی، موج سواری، کایاک و مواردی از این دست هم برای مهمانانی که در پی ساحل خصوصی در شهر دبی هستند، یک گزینه مجذوب کننده در فاصله چندقدمی از ساختمان اصلی هتل محسوب می گردد. حضور نجات غریق در ساحل و تعبیه امکانات بهداشتی از جمله حوله و دوش در ساحل هم باعث جلب رضایت مشتریان از اقامت در این مجموعه لوکس شده است.

نظرات و بازخوردهای مهمانان هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی از بین نظرات 16,213 مهمان و کاربر، میانگین امتیاز 8.8 از 10 را از آن خود نموده است. در کنار خبرنگاران باشید تا به آنالیز جزی تر امتیازات اختصاص یافته به امکانات و خدمات هتل آتلانتیس دبی بپردازیم.

  • برخورد کارکنان هتل آتلانتیس دبی: 8.9
  • راحتی در تجربه استفاده از هتل atlantis دبی: 9.2
  • امکانات رفاهی: 9.1
  • اینترنت رایگان: 8.7
  • ارزش خدمات ارائه شده در هتل آتلانتیس دبی نسبت به قیمت آن ها: 8.0
  • تمیزی اتاق های هتل atlantis دبی و مراکز آن: 9.0
  • لوکیشن و دسترسی: 9.0

نزدیک ترین مراکز به هتل atlantis دبی

  • پارک آبی: 0.3 مایل
  • Skydive دبی: 3 مایل
  • باشگاه بین المللی دریایی دبی: 3.3 مایل

جاذبه های توریستی نزدیک به هتل آتلانتیس دبی

  • پیاده روی JBR دبی: 3.7 مایل
  • برج العرب: 4.4 مایل
  • مرکز خرید امارات: 5.2 مایل
  • معبد دبی:7.1 مایل
  • Autodrome دبی: 9.5 مایل
  • مرکز خرید city walk دبی: 10.5 مایل
  • برج خلیفه: 10.9 مایل
  • مرکز خرید دبی: 11.2 مایل
  • نمایشگاه 2020 دبی: 11.8 مایل

حمل ونقل عمومی اطراف هتل atlantis دبی

  • ایستگاه قطار پالم آتلانتیس: 0.2 مایل
  • ایستگاه قطار پارک الاتحاد: 2.3 مایل
  • ایستگاه قطار دروازه پالم: 3.2 مایل
  • ایستگاه تراموا پالم جمیرا: 3.3 مایل
  • ایستگاه Train Media City دبی: 3.3 مایل
  • ایستگاه تراموا روستا: 3.3 مایل

نزدیک ترین فرودگاه ها به هتل آتلانتیس دبی

  • فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 17 مایل
  • فرودگاه بین المللی دبی: 17.1 مایل
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 28.4 مایل

امکانات تفریحی و تفریح هتل آتلانتیس دبی

  • مبلمان در فضای باز
  • تراس آفتاب گیر
  • منطقه ساحلی خصوصی
  • باغ
  • موسیقی زنده (با احتساب هزینه های اضافه)
  • برگزاری شام با تم خاص (با احتساب هزینه های اضافه)
  • تورهای پیاده روی (با احتساب هزینه های اضافه)
  • تجهیزات تنیس (با احتساب هزینه های اضافه)
  • پارک آبی
  • تفریح های عصرانه (با احتساب هزینه های اضافه)
  • باشگاه بچه ها (با احتساب هزینه های اضافه)
  • امکانات ورزش های آبی در محل (با احتساب هزینه های اضافه)
  • کارکنان امور تفریح
  • غواصی (با احتساب هزینه های اضافه)
  • اسب سواری (خارج از محدوده) (با احتساب هزینه های اضافه)
  • موج سواری (با احتساب هزینه های اضافه)
  • تنیس روی میز
  • زمین بازی بچه ها
  • اتاق بازی
  • صید ماهی (خارج از محدوده) (با احتساب هزینه های اضافه)
  • زمین گلف (در 3 کیلومتری) (با احتساب هزینه های اضافه)
  • زمین تنیس (با احتساب هزینه های اضافه)

قوانین موجود در هتل atlantis دبی

  • بچه ها در هر سنی پذیرفته می شوند.
  • افراد 14 سال به بالا در این هتل بزرگ سال محسوب می شوند.
  • هتل آتلانتیس دبی، پذیرای تمامی درخواست های ویژه مهمانان می باشد.
  • ثبت نام در هتل از ساعت 15:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 امکان پذیر می باشد.
  • سیاست های لغو و پیش پرداخت بسته به نوع اقامت فرق دارد.
  • برای بچه ها 0-4 سال، در صورت درخواست، تخت رایگان تعلق می گیرد.
  • برای بچه ها بالای 4 سال، در صورت درخواست، تخت اضافی با احتساب هزینه تعلق می گیرد.
  • هزینه های اضافی به طور اتوماتیک در کل هزینه محاسبه نمی گردد و باید در طول اقامت مهمان، به طور جداگانه پرداخت گردد.
  • حداکثر تعداد تخت اضافی، به اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارد.
  • حداقل سن برای ثبت نام در هتل 18 سال است.
  • ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نیست.
  • هنگام رزرو بیش از 9 اتاق، ممکن است سیاست های متفاوت و اضافی اعمال گردد.

کارت هایی که در هتل atlantis دبی پذیرفته می شوند

  • مستر کارت، ویزا کارت و American Express می باشند. بعلاوه هتل این حق را دارد که مبلغی را به طور موقت قبل از ورود نگه دارد.

موقعیت مکانی هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) در فاصله چندقدمی از ساحل جمیرا شهر دبی قرار گرفته است، این هتل در یک جزیره مصنوعی واقع شده و دسترسی مسافران این هتل به ساحل، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر دبی با تاکسی بسیار راحت است. بعلاوه مسافران می توانند با کرایه خودرو از هتل با راننده و یا بدون راننده شهر را کشف کنند و سپس خودرو را به هتل بازگردانند. هتل پنج ستاره آتلانتیس حدود 15 کیلومتر هم با نزدیک ترین فرودگاه بین المللی فاصله دارد و میهمانان هتل با شاتل اختصاصی می توانند در کمتر از نیم ساعت خود را به فرودگاه برسانند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل امکانات و مزایای اقامت در هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی را توضیح دهیم تا مسافرانی که در پی فضایی لوکس با امکانات خاص در زمان سفر به دبی هستند، اتاق های این هتل مجلل را برای اقامت در شهر دبی رزرو کنند. برای سفر به دبی و رزرو اتاق های این هتل می توانید به قسمت رزرو هتل سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید اتاق و یا سوئیت موردنظر را برای اقامتی دلپذیر انتخاب نموده و رزرو کنید. برای رزرو اتاق احتیاجی به کارت های بانکی بین المللی نیست و مسافران با استفاده از کارت های عضو شتاب هم می توانند اتاق در هتل های شهر دبی از سایت خبرنگاران رزرو کنند. بعلاوه خرید تور دبی و بلیط هواپیما برای سفر به این شهر هم در سایت خبرنگاران به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

سؤالات متداول

1. آیا هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) استخر دارد؟

بله این هتل پنج ستاره مجهز به دو استخر روباز و سرپوشیده برای استفاده میهمانان کودک و بزرگسال است.

2. هتل آتلانتیس دبی با فرودگاه بین المللی این شهر چقدر فاصله دارد؟

نزدیک ترین فرودگاه در فاصله 15 کیلومتری از این هتل پنج ستاره قرار گرفته است و برای تردد راحت مسافران در این هتل شاتل اختصاصی هم برای تردد به فرودگاه فراهم شده است.

3. آیا هتل پنج ستاره آتلانتیس شهر دبی برای توقف خودروهای مسافران پارکینگ دارد؟

بله مسافران این هتل پنج ستاره در شهر دبی برای توقف خودروهای خود می توانند از پارکینگ این مجموعه در مدت اقامت به صورت رایگان استفاده کنند.

4. آیا هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm) ساحل اختصاصی دارد؟

بله میهمانان این هتل آتلانتیس در شهر دبی در مدت اقامت می توانند از تمامی امکانات ساحل اختصاصی این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند.

5. آیا امکانات هتل پنج ستاره آتلانتیس برای اقامت در سفرهای خانوادگی مناسب است؟

بله فضای این هتل لوکس و مجلل در منطقه جمیرا شهر دبی کاملاً برای اقامت خانواده ها مناسب است و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی برای بچه ها و بزرگسالان در این هتل فراهم نموده اند.

6. آیا رزرو هتل های پنج ستاره شهر دبی از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله شما می توانید بلیط پرواز، رزرو هتل و یا تور تفریحی خود به مقصد دبی را به صورت 24 ساعته و آنلاین از سایت خبرنگاران انجام دهید.

ویدیو ازهتل آتلانتیس پالم دبی

https://www.eligasht.com/Blog/wp-content/uploads/2024/01/هتل-آتلانتیس-د-پالم-دبی-1-1.mp4

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11413

به "معرفی کامل هتل آتلانتیس د پالم دبی به همراه ویدئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل آتلانتیس د پالم دبی به همراه ویدئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید