مقاله: بر بلندای برج CN در آسمان معلق شوید

به گزارش جعبه مهر، اما اینبار می خواهیم درباره یکی از هیجان انگیزترین کارهای ممکن که می گردد در این برج انجام داد صحبت کنیم. پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا! همانطور که در این عکس می بینید افراد قرمز پوش که لباس های مخصوصی پوشیده اند به وسیله یک طناب محکم محافظت می شوند! شما می توانید بدون نگرانی از پاره شدن طناب روی لبه این طبقه ار برج پیاده روی کنید! البته باید این را بگوئیم اگرچه لباس ایمنی و طناب استاندارد شما را نگهداری می نماید اما حتی فکر راه رفتن آن هم لبه کمی ترسناک است.

مقاله: بر بلندای برج CN در آسمان معلق شوید

همین موارد جذابی که تا به اینجا گفته شد علت محبوبیت برج سی ان نزد گردشگران است و هر سال افراد زیادی به تورنتو برای تماشا آن از نزدیک می آیند و باعث شده سالانه از این برج درآمدی معادل 40 میلیون دلار برای صاحبان آن داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در سفر به کانادا برای یک بار هم که شده سری به این برج بزنید و اگر خیلی اهل ماجراجویی نیستید حداقل در زمان های مثل غروب خورشید و شب به بالای آن بروید و شهر تورنتو را ببینید.

پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا برای تماشا شهر فوق العاده تورنتو از ارتفاع بسیار مناسب است، البته اگر هنگامی که بالا هستید باد بیاید شاید کمی به هیجانتان اضافه گردد چرا که احتمالا تکان های شدید خواهید خورد. با رفتن به این راستا افراد زیادی را خواهید دید که مثل شما برای این فعالیت هیجان انگیز و البته ترسناک در حال آماده شدن هستند. پیر، جوان و آدمهای ماجراجو

اگر ناراحتی قلبی و یا فوبیای ارتفاع را دارید سراغ چنین فعالیتی نروید، چرا که در این شرایط ناخواسته هیجان زیادی به شما وارد می گردد. اگر احیانا پای شما لیز خورد، جای نگرانی نیست چرا که شما با طناب های محکی از بالا نگهداری می شوید. یکی از هدایت های راهنمای شما این است که بایستی دست هایتان را باز نگهدارید، این کار همان ثابت نگه داشتن بال های پرنده ها در آسمان است و به تعادل شما یاری می نماید. یکی از عکس های هیجان انگیزی که اینجا می توانید بگیرید حالت افتادن است! مثل عکس پایین، همانطور که می بینید این فرد به طناب وصل شده و اصلا قرار نیست به پایین بیافتد!

منبع مقاله: بر بلندای برج CN در آسمان معلق شوید

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10934

به "مقاله: بر بلندای برج CN در آسمان معلق شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بر بلندای برج CN در آسمان معلق شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید