منتخب عکس های زیبا در جوایز عکاسی ایتالیا

به گزارش جعبه مهر، برندگان جوایز بین المللی عکاسی سیه نا در کشور ایتالیا در بخش های گوناگون معرفی شدند و جایزه اصلی به عکاس فرانسوی رسید.

منتخب عکس های زیبا در جوایز عکاسی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که جوایز بین المللی عکس سیه نا دومین دوره برگزاری خود را در کشور ایتالیا تجربه کرد، اما به تدریج نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای عکس دنیا تثبیت می نماید.

نشریه گاردین در گزارشی تصویری عکس های منتخب این دوره جوایز عکاسی را در بخش های گوناگون طبیعت، سفر، ورزش، معماری و .. منتشر نموده است.

هیئت داوران جوایز عکاسی سیه نا جایزه اصلی این رویداد هنری را به گِرگوری لکور، عکاس فرانسوی برای مجموعه عکس فرار ساردین داد که در جریان فرار ماهی های ساردین از دست شکارچیان هنگام مهاجرت در سواحل جنوبی آفریقا ثبت شده است.

فرار سادین برنده جایزه عکاس سال/ عکاس: گرگوری لکور از فرانسه/ در حالی که دسته های بزرگ ماهی ساردین در سواحل جنوب آفریقا در حال مهاجرت هستد، تمام شکارچیان آبی دست به کار می شوند.

قدرت طبیعت برنده جایزه بخش طبیعت/ عکاس: جوزپهد ماریو فامیانی از ایتالیا/ مواد معدنی، خاکستر و گاز از کوه اتنا در شمال شرقی جزیره سیسیل فوران می نماید و تا کیلومترها بالا می رود.

گلخانه های توت فرنگی برنده جایزه بخش طبیعت/ عکاس: لیلا امکتار از ترکیه/ یکی از زنان کارگر در میان گلخانه های رنگارنگ توت فرنگی در استان آیدین ترکیه قدم می زند.

اسکی در قطب شمال برنده بخش ورزشی/ عکاس: اودون ریکاردسن از نروژ/ دوست عکاس از یک صخره 10 متری در نروژ به پایین می پرد. این عکس بسیار چالش انگیز است چون فضا از آنچه در عکس می بینید بسیار تاریک تر است و این که اسکی باز ممکن نیست بداند کجا فرود می آید. این عکس حاصل اکسپوژر طولانی و استفاده از فلش برای ثبت عکس فرد در حال حرکت است.

برداشت فلفل در چین برنده بخش آزاد رنگ/ عکاس: هانبین وانگ از چین/ عکس هوایی از برداشت فلفل قرمز و خشک کردن آنها در آفتاب در منطقه شین جیانگ چین

قصه گو تقدیر ویژه در بخش سفر/ عکاس: آیمین وانگ از چین/ در استان سیچوان چین چایخانه ها هنوز نقشی اساسی در زندگی روزمره مردم ایفا می نماید. در این جا مردم در حین جلسه قصه گویی استراحت می نمایند.

درست کردن تور ماهیگیری تقدیر ویژه بخش رنگ آزاد/ عکاس: دنی یم سین وونگ از ویتنام/ زنی که در جنوب ویتنام تورها ماهیگری دست دوز درست می نماید

قدم زدن دز ارتفاع بالای دولومیت تقدیر ویژه بخش سفر/ عکاس: جیمز راشفورث/ جشنواره بین المللی های لاین در کوه پیانا در رشته کوهای دولومیت ایتالیا.

بازار شناور برنده جایزه سوم بخش سفر/ عکاس: آنتونیوس آندره از مالزی/ حمل و نقل آبی نقش مهمی در زندگی روزمره مردم در جنوب بورنئو دارد.

آموزشگاه بودایی تقدیر ویژه بخش معماری/ عکاس: کینگ جون رانگ از چین/ خانه های لاماها و راهبه ها در آموزشگاه بودایی ها در استان سیچوان چین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3396

به "منتخب عکس های زیبا در جوایز عکاسی ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "منتخب عکس های زیبا در جوایز عکاسی ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتخب عکس های زیبا در جوایز عکاسی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید