منیعی: نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی است، بعید است AFC تیم های باقدمت را حذف کند

به گزارش جعبه مهر، میثم منیعی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، حتی نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی برای هر بازیکنی خواهد بود.

منیعی: نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی است، بعید است AFC تیم های باقدمت را حذف کند

میثم منیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته سوم لیگ برتر گفت: استقلال بازی به بازی بهتر می شود و کامل تر بازی می کند. استقلال می تواند بهتر از این باشد، چون کیفیت بازیکنانش بالاست. همیشه از گذشته می گفتند تیمی که می خواهد قهرمان شود، نتیجه 10 هفته اول و 10 هفته پایانی اش در لیگ مهم است. استقلال لیگ را با قدرت آغاز کرده و در پی قهرمانی است. سه پیروزی استقلال ترس را در بین تیم های مدعی ایجاد کرده است. به نظرم، در آینده این سه پیروزی خیلی می تواند به قهرمانی استقلال کمک کند.

وی در مورد گلزنی ارسلان مطهری در خط حمله استقلال شرح داد: برخی مواقع بازیکن گل نمی زند، اما آنقدر تأثیرگذار و باکیفیت بازی می کند که مربی خواسته دیگری از او ندارد. باید دید مربی از بازیکنش چه چیزی می خواهد. امیدوارم گلزنی های مطهری تداوم داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به نیمکت نشینی چهره هایی مثل امین قاسمی نژاد در ترکیب آبی پوشان گفت: بازیکنان باید بدانند نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی است. مربی بهترین نفراتش را انتخاب می کند تا جوابگوی میلیون ها هوادار باشد. کسانی که بازی می کنند، قطعاً بهترین نفرات هستند. باز هم تأکید می کنم نشستن روی نیمکت استقلال افتخار بزرگی است.

منیعی در واکنش به بحث حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: بعید می دانم AFC بخواهد دو باشگاه باقدمت آسیا را حذف کند. حذف استقلال و پرسپولیس با این قدمت نباید اتفاق بیفتد.

وی درباره شرایط کمپ باشگاه استقلال یادآور شد: کمپ باشگاه تا قبل از آمدن مصطفی آجورلو به حال خودش رها شده بود، اما امروز با نگاه ویژه ای که وجود دارد، کارها خوب پیش می رود و امیدوارم در آینده نزدیک بتواند بازدهی خوبی برای استقلال باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10968

به "منیعی: نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی است، بعید است AFC تیم های باقدمت را حذف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیعی: نشستن روی نیمکت استقلال هم افتخار و دستاورد بزرگی است، بعید است AFC تیم های باقدمت را حذف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید