میزان بدهی شهرداری استان البرز به کتابخانه ها معین گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، خسرو ارتقائی در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان البرز اطهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی البرز با طرح و برنامه های خوبی در حوزه کتاب و کتاب خوانی پای کار آمده انتظار می رود سازمان هایی همچون شهرداری های استان همکاری بیشتری نمایند تا در آینده آثار و پیامدهای این حرکت مثبت را مشاهده کنیم.

میزان بدهی شهرداری استان البرز به کتابخانه ها معین گردد

وی اضافه نمود: در این راستا شهرداری ها باید سهم نیم درصد کتابخانه ها را پرداخت نمایند، پرداخت این مبلغ از سوی شهرداری ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در حوزه کتاب خوانی به صورت بلندمدت است. ازاین رو لازم است شهرداری ها به ویژه شهرداری کرج در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اضافه نمود: هرچند که در سال های اخیر شهرداری های استان توجه ویژه ای بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دارند اما لازم است جلسه ای از سوی اداره کل امور شهری و کتابخانه های عمومی با شهرداری های بزرگ برگزار گردد.

ارتقائی گفت: بهتر است سریعاً جلسه ای در این خصوص برگزار گردد و میزان بدهی هر شهرداری معین و نسبت به پرداخت آن اقدام و گزارش آن را در جلسه بعدی انجمن کتابخانه های عمومی استان ارائه گردد.

وی اعلام کرد: با پرداخت بدهی شهرداری ها، کتابخانه های عمومی می توانند گام بلندتری در راستای ارتقای فرهنگ کتاب خوانی بردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اضافه نمود: جهت جذب اعتبار برای ادامه روند ساخت کتابخانه های عمومی ماهدشت، مشکین دشت، و مرکزی هشتگرد، اداره کل کتابخانه های عمومی نسبت به برگزاری جلسات جداگانه با فرمانداران و شهرداران شهرهای مذکور، نماینده سازمان برنامه وبودجه و اداره کل راه و شهرسازی ظرف مدت یک ماه اقدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1025

به "میزان بدهی شهرداری استان البرز به کتابخانه ها معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان بدهی شهرداری استان البرز به کتابخانه ها معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید