نستا هم راهی سوپرلیگ هند شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: پس از حضور ستاره های نامدار فوتبال دنیا در سوپرلیگ هند، اسطوره فوتبال ایتالیا هم به تیم چنایین در این لیگ پیوست.

نستا هم راهی سوپرلیگ هند شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو نستا که یکی از بهترین مدافعان میانی نسل خودش به شمار می رفت به تیم فوتبال چنایین از سوپرلیگ هند ملحق شد. این مدافع 38 ساله که پس از پیروزی مونترئال بر فیلادلفیا یونیون در لیگ حرفه ای آمریکا (MLS) در ماه اکتبر 2013 اعلام بازنشستگی نموده بود حالا به هموطن خود یعنی مارکو ماتراتزی پیوست که در تیم هندی چنایین به عنوان بازیکن - مربی فعالیت می نماید.

باشگاه چنایین روز گذشته (آدینه) اعلام نمود این مدافع کهنه کار که سابقه 78 بازی ملی در کارنامه اش دارد به این تیم ملحق شده است. بازیکنانی همچون الانو، مایکل سیلوستره و اریک دمبا دمبا هم در این تیم عضویت دارند.

نستا که دوران حرفه ای خود در سری A ایتالیا را با بازی در لاتزیو شروع کرد در سال 2002 به میلان پیوست و با این تیم سه بار به قهرمانی سری A رسید. او همچنین با روسونری دو بار در سال های 2003 و 2007 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

تیم چنایین در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ هند است و نسبت به تیم دوم جدول یعنی اتلتیکو دی کلکته سه امتیاز رجحان دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3571

به "نستا هم راهی سوپرلیگ هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نستا هم راهی سوپرلیگ هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید