نسخه دیسکی Life is Strange 2 زمستان منتشر خواهد شد

به گزارش جعبه مهر، شب گذشته شرکت اسکوئر انیکس در خبری گفت که نسخه فیزیکی بازی Life is Strange 2 همزمان با انتشار اپیزود پنجم بازی روانه بازار خواهد شد. نسخه فیزیکی بازی در دو مدل استاندارد و Collectors Edition در تاریخ 12 آذر در اروپا برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوترها عرضه می گردد و مدتی پس از آن در تاریخ 15 بهمن در کشورهای آمریکایی در دسترس قرار می گیرد.

نسخه دیسکی Life is Strange 2 زمستان منتشر خواهد شد

نسخه استاندارد با قیمت 60 دلار در اختیار هواداران قرار می گیرد. پنج اپیزود بازی اصلی به همراه اثر رایگان The Awesome Adventures of Captain Spirit از محتویات این نسخه هستند. علاوه بر این، با خرید نسخه استاندارد تعدادی پچ تزئینی هم دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن ها می توانید کوله پشتی کاراکتر بازی را شخصی سازی کنید.

خوشبختانه نسخه Collectors Edition حسابی پر است و می تواند برای هواداران دو آتشه بازی انتخاب بسیار خوبی باشد. این نسخه با قیمت 70 دلار روانه بازار خواهد شد و محتویات آن شامل بازی اصلی و The Awesome Adventures of Captain Spirit ، پچ های تزئینی، دیسک موسیقی های بازی، آرت بوک 32 صفحه ای و دو مجسمه کوچک از کاراکترهای اصلی بازی می گردد. لازم به ذکر است که تنها به وسیله فروشگاه آنلاین اسکوئر انیکس می توانید این نسخه محدود از بازی را خریداری کنید.

از آنجایی که دیسک بازی همزمان با انتشار اپیزود پنجم عرضه می شوند، مجبور هستید اپیزود پنجم را به صورت دیجیتالی دانلود کنید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3513

به "نسخه دیسکی Life is Strange 2 زمستان منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دیسکی Life is Strange 2 زمستان منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید