نوستالژی آندو نابود می گردد؟

به گزارش جعبه مهر، احتمال ورشکستی بولتون تیم سابق آندرانیک تیموریان روز به روز بیشتر می گردد.

نوستالژی آندو نابود می گردد؟

باشگاه بولتون واندررز برای فوتبال ایران یک نام خاص و نوستالژیک است، باشگاهی که با دوران اوج آندو تیموریان هافبک ایران نامش گره خورده. روزهایی که آندو در فوتبال جزیره در ترکیب این تیم را مربیگری سم آلاردایس می درخشید و یکی از بهترین هافبک های آسیا بود. از آن دوران باشکوه سالها گذشته و مدتهاست که از بولتون در سطح اول فوتبال انگلیس خبری نیست اما حالا خبر رسیده که این تیم دوست داشتنی در آستانه نابودی قرار گرفته و در این ایام، حال و روز خوبی ندارد. این باشگاه دسته اولی که زمانی آندرانیک تیموریان، هافبک سابق تیم ملی ایران را در اختیار داشت و هافبک سابق تیم ملی ایران در آن توپ می زد، این روزهای با مسائل اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می نماید.

بولتون به دلیل مسائل اقتصادی، روز دوشنبه مجبور شد تمریناتش را تعطیل کند، چرا که از نظر اقتصادی آنقدر در مضیقه قرار گرفته که حتی بودجه خرید غذا و نوشیدنی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را دارد و این وضعیت هم قرار نیست به این زودی ها رفع گردد.

بولتون در این فصل از رقابت های چمپیونشیپ انگلیس (لیگ دسته اول فوتبال جزیره) روزهای سختی را سپری نموده و نتایج ضعیفی گرفته که سبب شد اکنون در جدول رده بندی صندلی دوم از آخر را داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هنوز حقوق های ماه گذشته شان را دریافت ننموده اند و حالا که به جایی رسیده که باشگاه توان اقتصادی پرداخت خورد و خوراک آنها در زمین حضورشان در تمرینات را هم ندارد.

در همین حال مالک بولتون کن اندرسون که در صدد فروش باشگاه است گفته تا زمانی که یک مشتری برای خرید این تیم مستقر در منطقه منچستر بزرگ پیدا نکند، نمی تواند ضمانتی برای پرداخت حقوق بازیکنان و پرسنل باشگاه بدهد. وضعیت اقتصادی باشگاه اما آنقدر بحرانی شده است که روز دوشنبه با وجود عدم حضور اکثر بازیکنان در تمرینات تیم تحت راهنمایی فیل پارکینسون، به آنهایی که ملزم به حضور بودند (افرادی نظیر مسئولان کادر پزشکی و تدارک) هم اطلاع داده شد که به زمین تمرینی بولتون نرود چون در آنجا هیچ خبری از غذا و نوشیدنی نخواهد بود.

این وضعیت سبب شد که تمرینات تیم زیر 21 ساله باشگاه هم پیش از مصاف با کریستال پالاس لغو گردد و گویا به بازیکنان این تیم هم اطلاع داده شده که زمین تمرینی تعطیل است. مسائل اقتصادی باشگاه بولتون در چند ماه اخیر شدت گرفته و پرداخت نشدن حقوق های معوقه بازیکنان و اعضای تیم سبب خودداری آنها در تمرینات شده است.

باشگاه بولتون در ماه اکتبر سال 2018 تا مرز وزشکستگی هم پیش رفت اما اعطای یک وام از سوی شرکت بلوماربل کپیتال بخشی از مسائل باشگاه را رفع کرد تا مجازات هایی نظیر کسر امتیاز یا محرومیت از جابجایی بازیکن برای بولتون در نظر گرفته نگردد. در همین حال اما شکایت اداره اقتصادیات و گمرکات انگلیس از بولتون، سبب به جریان افتاده پرونده ای برای رسیدگی به تخلفات اقتصادیاتی این باشگاه شده که قرار است در ماه آینده اولین جلسه محاکمه آن برگزار گردد.

در این اوضاع، کانون طرفداران باشگاه بولتون هفته جاری اظهار داشت که در صدد جمع آوری یاری های اقتصادی است تا از بحرانی تر شدن وضعیت اضطراری موجود جلوگیری کند.

کوشش های اندرسون برای فروش بولتون تا الان به بن بست خورده و آخرین مشتری این باشگاه، شرکت ونچرز فوتبال هم هفته گذشته به مذاکراتش با او انتها داد. گفته می گردد که بولتون دو مشتری دیگر هم دارد اما آهسته بودن فرآیند مذاکرات سبب شده که احتمال ورشکستی تیم سابق آندرانیک تیموریان روز به روز بیشتر گردد.

بولتون در حال حاضر با 26 امتیاز در رده بیست و سوم جدول بیست و چهار تیمی چمپیونشیپ قرار گرفته است و در آستانه سقوط به دسته پایین تر است.

12

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1241

به "نوستالژی آندو نابود می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوستالژی آندو نابود می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید