نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب های دو تخته پسرانه

به گزارش جعبه مهر، طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای یه بچه به اندازه کافی سخت هست. حالا تصور کنید که این کار رو بخواین برای دو نفر انجام بدین. در نگاه اول کار آسونی به نظر میاد و با خودتون میگین خب فقط باید همه چیز رو دو برابر کنم، دو تا تخت خواب، دوتا میز تحریر، دو تا کمد لباس و … اما عملا چنین چیزی امکان نداره که شما بخواین از هر چیزی دو تاشو توی اتاق بذارین. جزئیات و ویژگی های زیادی وجود داره که باید اونها رو مد نظر قرار بدین و من در این مطلب شما رو با بعضی از نکات آشنا میکنم.

نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب های دو تخته پسرانه

چیدمان متقارن تخت ها در اتاق خواب های دوتخته پسرانه

روش های متعددی برای قرار دادن دو تخت در یه اتاق وجود داره و رایج ترین حالت ایجاد یه دکور متقارن و هماهنگ به یاری تخت ها برای هر دونفره. برای این کار تخت خواب ها در کنار هم با یه فاصله معین از هم قرار میگیرن و معمولا میز تحریر، قفسه کتاب یا پاتختی در این فاصله قرار میگیره.

در صورتی که اتاق فضای کافی نداشته باشه لزومی به ایجاد فاصله بین تخت ها نیست و میشه اونها رو در کنار همدیگه قرار داد.

قرارگیری تخت ها روبروی هم در اتاق خواب برای پسران

برای صرفه جویی در فضا و ایجاد یه دکور مناسب بین تخت ها میتونین اونها رو از قسمت تاج تخت روبروی هم قرار بدین و برای جداسازی از یه باکس به عنوان قفسه کتاب و دکوری استفاده کنین.

اگه دلتون نمیخواد که بین تخت ها جداکننده خاصی قرار بگیره و با این کار موافق نیستین بهتره تخت ها رو از قسمت سرانجام روبروی هم قرار بدین.

چه رنگی برای اتاق خواب پسرونه بهتره؟

معمولا از رنگ های سرد و خنک برای طراحی اتاق پسرونه استفاده میشه و آبی پرطرفدارترین رنگه. ترکیب تناژهای مختلف این رنگ در کنار هم تصویری آروم، زیبا و پرهیجان رو به وجود میاره. رنگ های نارنجی و قهوه ای، گزینه های خوبی برای ترکیب با آبی محسوب میشن.

تم های مناسب برای طراحی اتاق های دوتخته پسرانه

مهمترین نکته در انتخاب تم مناسب توجه به سلایق و روحیات خبرنگاران که حتما باید بهش دقت کرد. به جزئیات دقت کنین تا اتاقی زیبا رو برای پسراتون آماده کنین. پسرا معمولا عاشق فوتبال، دریانوردی و ابرقهرمانا هستن و استفاده از چنین تم هایی برای اتاق هاشون بسیار مناسبه.

سعی کنید حتما فضایی رو در اتاق خواب خالی بذارین تا در صورت احتیاج برای انجام بازی و دورهمی هاشون از اون قسمت استفاده کنن.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1463

به "نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب های دو تخته پسرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب های دو تخته پسرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید