هادی چوپان حمایت می شود، اجرای برنامه جامع برای کنترل دوپینگ

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران به میزبانی ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه خداحافظی هادی چوپان قهرمان بدنسازی دنیا مورد بررسی قرار گرفته است، تاکید کرد: به زودی برای رفع مسائل و دلخوری های این قهرمان شیرازی اقدام خواهیم کرد همچنین این را باید گفت که ما از وی حمایت می کنیم.

هادی چوپان حمایت می شود، اجرای برنامه جامع برای کنترل دوپینگ

وی با بیان اینکه فدراسیون پرورش اندام برای کنترل دوپینگ برنامه جامع دارد، تاکید کرد: در راستای اجرایی کردن این برنامه برای نخستین بار در مسابقات پرورش اندام کشور در کیش از برترین ها به صورت اتفاقی آزمایش دوپینگ گرفته شد

نصیر زاده با بیان اینکه در آخرین مسابقات قهرمانی کشور هر ورزشکاری که تست دوپینگ را نداد، از قهرمانی دور ماند، ابراز کرد: مقابله با استفاده از مواد نیروزا در باشگاه های پرورش اندام به دلیل مضراتی که دارد به صورت جدی در دست پیگیری است.

وی از موافقت میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان در سال 2023 نیز خبر داد و گفت: کسب میزبانی در مسابقات پرورش اندام آسیا و دانشگاه های آسیا از دیگر برنامه های فدراسیون است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9465

به "هادی چوپان حمایت می شود، اجرای برنامه جامع برای کنترل دوپینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی چوپان حمایت می شود، اجرای برنامه جامع برای کنترل دوپینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید