هتل ارگ محتشم؛ اقامتی راحت و متفاوت در قمصر، عکس

به گزارش جعبه مهر، هتل ارگ محتشم قمصر، یکی از هتل های سه ستاره زیبا در شهر قمصر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل در ماه اردیبهشت سال 1397 افتتاح شده و دارای اتاق ها و طراحی مدرن و شیک است.

هتل ارگ محتشم؛ اقامتی راحت و متفاوت در قمصر، عکس

موقعیت مکانی هتل ارگ محتشم به گونه ای است که مهمانان به محض ورود به داخل شهر قمصر می توانند آن را مشاهده نموده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

کارکنان هتل (Arg Mohtasham Hotel Qamsar) بسیار کاردان، زحمتکش و مجرب هستند و تمام کوشش خود را برای آسایش و جلب رضایت مهمانان می نمایند.

امکانات کلی هتل

در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوع و متعدد در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 30 خودرو برای پارک ماشینشان استفاده نمایند.

در سراسر هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند.

لابی هتل با ظرفیت 20 نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و احتیاجهای آن ها است.

مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش بسیار شکیبا و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی هدایت می نمایند.

در لابی هتل یک فروشگاه وجود دارد که سوغاتی های معروف مانند گلاب، عطر و نان های سنتی را به فروش می رساند. مهمانان می توانند این سوغاتی های خوش عطر و طعم را تهیه نمایند.

برای هواداران بازی بیلیارد یک اتاق بیلیارد در نظر گرفته شده تا بتوانند در اوقات فراغتشان به این بازی پرداخته و از لحظاتشان لذت ببرند.

اتاق های هتل

این هتل دارای 19 باب اتاق و 60 تخت بوده و امکانات رفاهی و اساسی مورد احتیاج مهمانان را مهیا نموده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق های سه تخته، اتاق های چهار تخته و سوئیت پنج نفره هستند.

مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، احتیاج و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. منظره ای که از پنجره اتاق ها پیداست، شامل نمایی از کوچه، خیابان و محوطه هتل است. اتاق ها از دکوراسیون و چیدمان شیک، مدرن و باکلاس برخوردار هستند و تمام آن چه برای یک اقامت راحت و به یادماندنی ضروری اند را دارند.

نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش و قابل اطمینان بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می شود.

داخل اتاق ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، کمد لباس، رخت آویز، میز تحریر، بطری آب رایگان، چای ساز، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (سرمایش مرکزی، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند.

زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ها ساعت 12 ظهر است.

هزینه اقامت برای بچه ها زیر 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، در این هتل رایگان است.

رستوران هتل

رستوران مدرن در طبقه منها دو واقع شده و ظرفیت 380 نفر را دارد.در این رستوران در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم تدارک دیده و سرو می شوند.

یک سفره خانه سنتی در طبقه منها یک با ظرفیت 50 نفر وجود دارد که به مهمانان امکان لذت بردن از غذاخوری در فضایی سنتی، دنج و دلنشین را می دهد.

علاوه بر این، در همین طبقه منها یک، رستوران فست فود کافی شاپ نیز وجود دارد که انواع غذاهای فست فود، اسنک ها و نوشیدنی های سرد و گرم را آماده و سرو می نماید. در این هتل مهمانان در هر کدام از رستوران ها بهترین و باکیفیت ترین غذاها را نوش جان می نمایند.

فاصله هتل ارگ محتشم قمصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه بروجردی ها: 28.6 کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: 28.8 کیلومتر

فاصله تا مسجد آقاعظیم : 29.5 کیلومتر

فاصله تا تیمچه امین الدوله: 30.2 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه شاه عباس عظیم: 30.5 کیلومتر

فاصله تا حمام فین کاشان: 30.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10174

به "هتل ارگ محتشم؛ اقامتی راحت و متفاوت در قمصر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ارگ محتشم؛ اقامتی راحت و متفاوت در قمصر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید