همکاری یک شرکت ایتالیایی برای معماری آزادراه شمال

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علی نورزاد در جلسه ای با حضور نماینده شرکت ایتالیایی که مسئول معماری و منظر راه آزادراه تهران- شمال است، با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی به معماری و منظر راه، گفت: توجه به منظر راه به معنای رعایت ویژگی های خاص معماری، فرهنگی، زیست محیطی هر منطقه در ساخت راه ها است و انتظار ما این است تا تمامی اقداماتی که در این حوزه صورت می گیرد، متناسب با فرهنگ و ویژگی های خاص هر منطقه از آزادراه باشد.

همکاری یک شرکت ایتالیایی برای معماری آزادراه شمال

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را 40 درصد بیان کرد و اضافه نمود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد تا کلیه اقداماتی که در این جهت صورت می گیرد، با توجه به سه فاکتور ایمنی، پایداری، همگونی و تناسب با محیط طراحی شده، پیاده سازی گردد و طراحی ایستگاه عوارضی نمونه ای است که با الهام از این سه مشخصه در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، توجیه مالی طرح ها را یکی دیگر از فاکتورهای مهم در برنامه دانست و بیان کرد: تمامی اقداماتی که در منطقه صورت می گیرد، علاوه بر سازگاری با اقلیم و جغرافیای منطقه و شناخت محیط، نیازمند داشتن توجیه مالی است و طبق این فاکتورها باید بهترین ایده انتخاب گردد.

در خاتمه مقرر شد در جلسه بعدی، نماینده شرکت ایتالیایی طراحی های مفهومی پروژه منظر راه را ارایه و در مورد اقدامات بعدی تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3168

به "همکاری یک شرکت ایتالیایی برای معماری آزادراه شمال" امتیاز دهید

1 کاربر به "همکاری یک شرکت ایتالیایی برای معماری آزادراه شمال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری یک شرکت ایتالیایی برای معماری آزادراه شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید