هوای شهرهای مرزی کرمانشاه بحرانی شد

به گزارش جعبه مهر، به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم اکنون از نظر آلودگی هوا در شرایط بحران قرار دارند.

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه بحرانی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، احد جلیلیان، سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان، اضافه نمود: این امر باعث شده هوای شهرستان های مرزی استان، امروز (21 اسفند) در شرایط بحران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایستگاه قصرشیرین با شاخص لحظه ای 500 و شاخص 24 ساعته (تا هفت صبح امروز) 500 شرایط بحران را نشان می دهد که بیانگر شرایط قهوه ای و خطرناک است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب نیز دقیقا شرایط مشابهی دارد، یادآور شد: در این شهر نیز با شرایط بحران، قهوه ای و خطرناک مواجهیم.

جلیلیان با بیان اینکه در شهر اسلام آبادغرب شاخص 24 ساعته (تا هفت صبح امروز) عدد 149 و شرایط هشدار یا نارنجی را نشان می دهد، تاکید نمود: شاخص لحظه ای کیفیت هوا در این شهر نیز با عدد 500 بیانگر شرایط بحران است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه نیز از نظر شاخص لحظه ای با عددد 229 در شرایط بنفش و هشدار قرار گرفته است، اضافه نمود: شاخص 24 ساعته برای شهر کرمانشاه شرایط استاندارد را با عدد 77 نشان می دهد.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه از شرایط هشدار در ایستگاه پاوه هم یاد کرد و گفت: این شرایط هشدار بر اساس شاخص لحظه ای است، اما بر اساس شاخص 24 ساعته در این ایستگاه شرایط استاندارد را داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11162

به "هوای شهرهای مرزی کرمانشاه بحرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای شهرهای مرزی کرمانشاه بحرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید