پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در 8 ماهه سال جاری 2283 فقره وام ضروری به وسیله صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و 737 میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

به گزارش خبرنگاران، علی الهیاری در جمع خبرنگاران بابیان این که وام های ضروری برای برطرف کردن مسائل و گره گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می گردد، اظهار کرد: کمیته امداد با اعطای تسهیلات به وسیله صندوق امداد ولایت در زمینه های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می نماید.

وی اضافه کرد: در هشت ماهه امسال 2283 فقره وام ضروری به وسیله صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و 737 میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت شده است.

الهیاری با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه قرض الحسنه در جامعه اعلام نمود: با سپرده گذاری از سوی خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت به صورت قرض الحسنه می توان تسهیلات بیشتری برای برطرف مسائل نیازمندان پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به تنها شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان هرمزگان اعلام نمود: خیران نیکوکار می توانند با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از کلیه خدمات بانکی، درزمینهٔ حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه نقش مهمی را ایفا نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 834

به "پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید