پرسپولیس و استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر را طوری تنظیم نموده است که ملی پوشان شاغل در این بازی ها پس از اتمام رقابت های دور انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 در قطر آماده بازی در باشگاه های خود شوند.

پرسپولیس و استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر

تیم ملی ایران رقابت های فشرده خود را از 13 تا 25 خردادماه به طور متمرکز در کشور بحرین با تیم های ملی میزبان، عراق، کامبوج و هنگ کنگ برگزار می نماید. ملاقاتهایی که با توجه به شرایط فعلی شاگردان دراگان اسکوچیچ از حساسیت بالایی برخوردار است.

بازیکنان ملی پوش فوتبال باشگاهی ایران در حالی خود را برای این ملاقاتها آماده کردند که آخرین ملاقات خود را یک روز قبل از آغاز اردوی تیم ملی در روز چهارم خردادماه در لیگ برتر انجام دادند.

این برنامه ریزی اعتراض ملی پوشان را هم در پی داشت اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند این برنامه با نظر سرمربی تیم ملی تنظیم نهایی شده است.

با این حال سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم به ارائه برنامه فشرده دیگری در ادامه بازی دارد. تقویم مسابقاتی که بیش از پیش برای استقلال و پرسپولیس فشرده به نظر می رسد.

تیم فوتبال پرسپولیس باید بلافاصله پس از بازگشت ملی پوشان خود، روز 30 خرداد با تراکتور تبریز برای رسیدن به عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران مسابقه بدهد.

این تیم سپس چهارم تیرماه به رفسنجان رفته و با مس بازی می نماید. سرخپوشان تهران سپس نهم تیرماه در استادیوم آزادی نیز با گل گهر سیرجان رقابت می نمایند.

این برنامه به شکل دیگری برای استقلال تکرار می گردد. استقلال 31 خرداد با شهرخودرو مشهد در استادیوم آزادی تهران بازی می نماید. شاگردان فرهاد مجیدی، 4 تیرماه نیز به مصاف گل گهر سیرجان می فرایند و نهم تیر نیز با آلومینیوم اراک رقابت خواهند کرد.

این تقویم فشرده روز گذشته اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و این باشگاه از سازمان لیگ درخواست کرد در برنامه مسابقات تجدیدنظر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10410

به "پرسپولیس و استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید