انتخابی جام جهانی 2022، ایران - کامبوج؛ فرصتی برای مرور تاکتیک های ویلموتس

به گزارش جعبه مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر میزبان کامبوج خواهد بود، دیداری که می تواند فرصت خوبی برای مرور کارهای تاکتیکی از سوی شاگردان ویلموتس باشد.

انتخابی جام جهانی 2022، ایران - کامبوج؛ فرصتی برای مرور تاکتیک های ویلموتس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان کامبوج خواهد بود. تیمی که باید آنها را کم شانس ترین تیم گروه C رقابت ها بدانیم و شاید آنها در این گروه تنها رؤیای صعود به جام ملت ها را در سر داشته باشند.

شاگردان مارک ویلموتس نمی توانند بدون دغدغه هم وارد میدان شوند و خود را از پیش برنده بدانند، همانطور که دور قبلی رقابت ها تیم ایران تساوی ناباورانه ای مقابل ترکمنستان کسب کرده بود در حالی که خیلی ها ترکمنستان را هم مقابل ایران از پیش بازنده می دانستند. کامبوج هم در شرایطی به مصاف ایران می آید که توانسته از دو بازی ابتدایی خود با تساوی خانگی مقابل هنگ کنگ و شکست سخت یک بر صفر مقابل بحرین، یک امتیاز برای خودش اندوخته باشد؛ پس پیروزی راحت مقابل آنها نیز، تفکری بازنده است.

تفکری که از زمان حضور سرمربی بلژیکی روی نیمکت تیم ملی ایران به بازیکنان و جامعه فوتبال القا شده، ارائه فوتبال هجومی است. فوتبالی که البته شاید هنوز به صورت کامل و بدون نقص ارائه نشده است. فوتبالی که در کنار هجومی بودن، در دفاع نیز قابل اعتماد باشد که البته اینگونه نیست، چرا که در بازی با هنگ کنگ تیم ملی در دقایقی متزلزل عمل می کرد و شاید اگر خوش شانس نبودیم، دروازه مان را باز شده دیده بودیم.

کامبوجی ها برای این دوره از رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت ها، به دو مربی جوان اعتماد کرده اند. فلیکس دالماس و کیوسکه هوندا که یکی آرژانتینی و 31 ساله و دیگری ژاپنی 33 ساله است. مربیان جوانی که به صورت مشترک هدایت کامبوج را به عهده دارند و این امید را دارند که بتوانند مقابل تیم ملی ایران به عنوان یکی از قدرت های فوتبال آسیا، خودی نشان دهند.

تیم ملی فوتبال ایران شاید بتواند در روز اولین بازی خانگی و رسمی با ویلموتس، با حمایت هواداران تمرین خوبی برای انجام یک بازی هجومی و بدون نقص انجام دهد و تاکتیک های مد نظر خود را مرور کند. نمایشی که مطمئناً ویلموتس نیز امیدوار خواهد بود تا در دفاع اشتباهات بازی قبلی تکرار نشود تا روند رو به رشد تیمش را شاهد باشد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3423

به "انتخابی جام جهانی 2022، ایران - کامبوج؛ فرصتی برای مرور تاکتیک های ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2022، ایران - کامبوج؛ فرصتی برای مرور تاکتیک های ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید