پرواز خرم آباد ـ مشهد برقرار می گردد

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، در نشستی که با حضور مدیر فرودگاه خرم آباد و مسئولان آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار گردید، از برقراری پرواز مستقیم خرم آباد به مشهد اطلاع داد.

پرواز خرم آباد ـ مشهد برقرار می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: طی جلسات متعددی که با استاندار و معاونان استانداری لرستان برگزار گردید و همچنین با پیگیری های مدیر فرودگاه خرم آباد و بخش خصوصی برقراری پرواز خرم آباد ـ مشهد و بالعکس که از مطالبات مردم لرستان بود، در دستور کار نهاده شد.

قاسمی در این نشست اظهار کرد: در راستای هماهنگی میان دفاتر و آژانس ها، جلساتی با مدیر فرودگاه خرم آباد، برگزار گردید که همکاری های خوبی در زمینه برقراری این پرواز انجام گرفت.

سید امین قاسمی بیان نمود: آژانسها و دفاتر خدمات مسافرتی استان برای استفاده بهینه و راهبردی از این پرواز، ضمن ارائه راهکارهای مناسب باید همکاری مستمر با هم داشته باشند.

مدیر فرودگاه خرم آباد در این نشست بیان نمود: برای این پرواز رایزنی هایی با شرکت های بزرگ مسافرتی در کشور اجرا شده که نتیجه آن همکاری آنان در برقراری پرواز مستقیم از خرم آباد به سمت مشهد و بالعکس است که البته استمرار این پروازها همیاری و همفکری آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی را می طلبد.

کاملی همچنین گفت: فرودگاه خرم آباد نسبت به گذشته از لحاظ امکانات و شرایط باند، توسعه یافته است و قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی را دارد به گونه ای که این فرودگاه ظرفیت جابه جایی 600هزار مسافر در سال را دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4125

به "پرواز خرم آباد ـ مشهد برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خرم آباد ـ مشهد برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید