پروژه گازرسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه آغاز شد

به گزارش جعبه مهر، پروژه گازرسانی به بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

پروژه گازرسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه آغاز شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از استانداری خوزستان، پروژه گازرسانی به روستاهای سوسن شهرستان ایذه با اعتبار 32 میلیارد تومان و شبکه گذاری 80 کیلومتر که 2 هزار و 100 خانوار را زیرپوشش قرار داده و 2 هزار انشعاب را متصل می کند با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: براساس دستورالعمل های وزارت نفت و شرکت گاز اجرای پروژه های گازرسانی منوط به این است که هزینه تمام شده به ازای هر شخص حداکثر 12 میلیون تومان باشد؛ با این وجود با توجه به شرایط جغرافیایی در بخش سوسن شهرستان ایذه و سخت گذر بودن این مناطق هزینه تمام شده گازرسانی به ازای هر فرد حدود دو برابر این رقم است و انجام این کار براساس دستورالعمل ها امکانپذیر نبود.

شریعتی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته وزیر نفت با استفاده از اختیارات خود اجازه اجرای این پروژه را صادر کرد، متذکر شد: پیش بینی می شود این پروژه طی 10 ماه آینده تکمیل شود.

دشت سوسن یکی از جاذبه های طبیعی استان خوزستان است که در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه واقع شده است. این دشت با برخورداری از طبیعت بسیار زیبا و چشم نواز پذیرای بسیاری از گردشگران است.

سوسن با جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر یکی از بخش های شهرستان ایذه است و در منتهی الیه شرقی استان خوزستان و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6466

به "پروژه گازرسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه گازرسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید