پیغام حیدریان برای روز ملی سینما

به گزارش جعبه مهر، محمد مهدی حیدریان به مناسبت فرارسیدن روز ملی سینما، این روز را به تمامی سینماگران و دوست داران هنر هفتم تبریک گفت.

پیغام حیدریان برای روز ملی سینما

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، متن پیغام محمد مهدی حیدریان، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به توضیح زیر است:

بیست و یکم شهریورماه که روز ملی سینما نامگذاری گردیده است، فرصتی است برای ارج نهادن به سعی صادقانه جملگی کوشش گران این عرصه و همچنین ارتقای گستره خدمت به خدمت گزاران سینما و تدبیر بیشتر در مسیر تسهیل خدمات ارزنده سینمایی به عموم جامعه.

بلوغ روزافزون خانواده بزرگ سینما، نقطه امید و افق روشن این روزهای صنعت سینما در این کهن مرز و بوم است. وقتی باور ما بر این مهم راسخ است که شایسته تر و بایسته تر است که سینما منتقدی منصف و مشفق باشد، و پیغام امید به آینده را منتشر سازد، بنابراین تاکید بر اصل مسوولیت پذیری اجتماعی آن نیز داریم.

سینما با در نظر دریافت منافع ملی و عموم مردم جامعه باید نسبت به آینده کشور امیدوار و نسبت به آسیب ها و اشکال ها، نکته سنج و حساس باشد؛ تا بتواند دست به خلق آثاری بزند که همه ایرانیان از تماشای آثار وطنی به ایرانی بودن خود افتخار نمایند.

ضمن تمجید از تمامی دستاوردهای سینمای 118 ساله ایران، این روز فرخنده فرهنگی را صمیمانه به تمامی کوشندگان عرصه سینما و جملگی مخاطبان آن تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 319

به "پیغام حیدریان برای روز ملی سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام حیدریان برای روز ملی سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید