چرا انتخابات والیبال به سال آینده موکول شد؟

به گزارش جعبه مهر، وزیر ورزش و جوانان در اظهار نظری عجیب زمان برگزاری انتخابات والیبال را سال آینده بیان کرد.

چرا انتخابات والیبال به سال آینده موکول شد؟

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، از برگزاری احتمالی انتخابات فدراسیون والیبال در سال آینده اطلاع داد. خبر کوتاه و یک خطی که شاید خیلی ساده بگردد از کنارش گذشت اما به شدت بحث برانگیز است. بحثی که از تضاد و رفتار دو گانه وزارت ورزش در روند برگزاری انتخابات فدراسیون ها به وجود می آید. ماجرا اینجاست که چرا وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری روند بعضی فدراسیون ها انقدر عجله دارد که ثبت نام ها را هم انجام داده و خیلی زود قرار است انتخاباتش برگزار گردد.

بهترین نمونه کاراته ای است که شرایطش درست مانند والیبال است و روسایش تقریبا در یک روز از سمت هایشان کناره گیری کردند. فرجی و ضیایی آخرین روسایی بودند که با نهایت مقاومت، مجبور به تمکین در مقابل قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند اما در نهایت اوایل پس از آخرین مهلت قانونی مجبور که کناره گیری شدند.

حالا خیلی ساده وضعیت این دو رشته را کنار هم قرار می دهیم.

کاراته به همین زودی ثبت نام هایش اجرا شده و حتی نتیجه تایید اولیه صلاحیت ها هم آمده است.

چرا انتخابات والیبال به سال آینده موکول شد؟

در والیبال اما سرپرست انتخاب شده از جانب وزارت با سرمربی تیم ملی جلسه می گذارد، قرارداد تمدید می نماید و حالا هم که وزیر ورزش اعلام می نماید که انتخابات این فدراسیون در سال آینده برگزار می گردد!

این همه تناقض در رفتار و تصمیم گیری ها چرا اتفاق می افتد؟ وقتی عنوان می گردد که کاراته به دلیل حضور در سال المپیک و حساسیت کار خیلی زود معین تکلیف می گردد اما والیبالی که دقیقا همین شرایط را دارد و البته در یک سال گذشته با انبوهی از حواشی و مسائل دست و پنجه نرم نموده، با رئیسی نه چندان آشنا به شرایط تا سال آینده سال به همین شکل ادامه می دهد!

در این که داورزنی هنوز نفوذ و قدرت خود در والیبال را دارد شکی نیست. در اینکه داوری سرپرست فدراسیون حرف شنوی بسیاری از او دارد و تصمیم هایش را اجرا می نماید هم تردیدی وجود ندارد اما در این میان با یک سر و هزار سودای آقای معاون وزیر بیشترین دود به چشم والیبال می رود.

در مجموع والیبال اوضاع و احوال والیبال چه در سطح لیگ و باشگاه ها و چه تیم ملی و شرایط بازیکنان آنقدرها خوب نیست که بگردد این رشته را از دور مدیریت و به حال خودش رها کرد. افشین داوری اگرچه سابقه مدیریت و سرپرستی دو فدراسیون را دارد اما به فضای والیبال واقف نبوده و به طور قطع نمی تواند بحران های کنونی والیبال را مدیریت کند.

اگر هم قرار است شخص اصلی و پشت پرده در این ماجرا محمدرضا داروزنی باشد که چه بهتر است خیلی واضح این موضوع مطرح گردد تا همه اهالی این رشته بدانند با چه کسی طرف هستند. این شرایط هم به سود داوری است، هم کسی که او را سرپرست نموده و هم والیبالی که در این میان در خطر نزول و افت بیشتر واقع شده است.

4 -

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 963

به "چرا انتخابات والیبال به سال آینده موکول شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا انتخابات والیبال به سال آینده موکول شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید