کاندیدا از تبلیغات زودهنگام خودداری نمایند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: کاندیدا خود را ملتزم به قانون بدانند و تا زمانی که تبلیغات شروع نشده است تبلیغ نکنند و تبلیغات را در زمان خود انجام دهند.

کاندیدا از تبلیغات زودهنگام خودداری نمایند

راهنمایی الله جمالی پور در بازدید از ستاد انتخاباتی حوزه مرکزی شهرستان قزوین در جمع خبرنگاران توضیح داد: امیدواریم که انتخابات این دوره با حضور حداکثری مردم برگزار گردد و با مشارکت پرشور مردم بتوانیم مجلس مقتدری داشته باشیم.

وی اضافه نمود: امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و از فردا رسیدگی به صلاحیت کاندیدا شروع می گردد، توصیه می کنم کاندیدا خود را ملتزم به قانون بدانند و تا زمانی که تبلیغات شروع نشده است تبلیغ ننمایند و تبلیغات را در زمان خود انجام دهند.

استاندار قزوین اظهار کرد: فکر می کنم که مردم نسبت به گذشته بصیر و مطلع هستند و به نوعی تحت تأثیر حرف ها و بداخلاقی ها قرار نمی گیرند، کاندیداها نیز باید اخلاق را رعایت نمایند.

وی تأکید کرد: نباید به هر قیمتی به مجلس بروید باید بر اساس قانون حرکت کرد، مردم این موارد را می بینند و هیئت نظارت رصد می نماید بنابراین با اخلاق وارد شوید.

جمالی پور تأکید کرد: مردم به انقلاب دل بستگی دارند و اصل جمهوری اسلامی مورد تأیید مردم است، مردم از ارزش های انقلاب و کلیت نظام اسلامی دفاع می نمایند، مردم ما بصیر و مطلع هستند و می توانند انتخاب مطلعانه داشته باشند.

وی توضیح داد: یکی از راه های جلب مشارکت مردم پایبندی به قانون است، اگر کسی رد صلاحیت شد باید حکم قانون را رعایت کند و سعی کند مواردی که باعث رد صلاحیت فرد شده است را اصلاح نمایند.

شرایط نمایندگان فعلی با سایر کاندیداها یکسان است

استاندار قزوین اعلام کرد: داوطلبان باید رعایت قانون و توجه به امنیت ملی را در نظر بگیرند، آزادی بیان حد و اندازه دارد و باید در چارچوب منافع ملی باشد تا اگر فرد در مجلس ورود پیدا کرد بدانیم پایبند قانون است.

وی توضیح داد: ما قصد شکایت از کسی را نداریم و نباید به بهانه آزادی بیان فضایی پیش بیاید که منتج به شکایت گردد، تخلفات متعددی در این ایام گزارش شده است و اگر جدی باشد پیگیری می گردد.

جمالی پور با اشاره به ثبت نام نماینده های فعلی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس گفت: نمایندگان فعلی در مراسم دولتی اگر طبق قانون عضو هستند می توانند شرکت و اظهار نظر نمایند اما در مناسبت هایی که جنبه اجتماعی دارد و مرتبط با مسئولیت آن ها است نمی توانند سخنرانی داشته باشند و شرایط آن ها با سایر کاندیداها یکسان است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4156

به "کاندیدا از تبلیغات زودهنگام خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیدا از تبلیغات زودهنگام خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید