کشتی جوانان دنیا ؛ ده بزرگی فینالیست شد

به گزارش جعبه مهر، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا، امروز (آدینه) در شهر اوفا روسیه برگزار گردید.

کشتی جوانان دنیا ؛ ده بزرگی فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر ، در خاتمه مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافت و ایمان محمدی، محمد آذرم دخت و امیرمحمد بیات در اوزان 63، 77 و 130 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 از سد المیر علی یف از آذربایجان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدم اوزون از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ده بزرگی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر ایسخار کوربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات به مصاف علی مردون عبداله یف از ازبکستان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر 3 مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در ملاقات فینال، محمدی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه به مصاف ضیا باباشوف از کشور آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، راهی ملاقات رده بندی خواهد شد تا برای کسب مدال برنز مقابل مانوئل استویچا از رومانی قرار بگیرد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 4 مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژ شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به ملاقات فینال، آذرم دخت به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه باید با کریستوفر کلانی از مجارستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف راهی ملاقات رده بندی خواهد شد تا مقابل عماد ابوالاتا از مصر کشتی بگیرد.

در وزن 87 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل آلگوت کالمان از سوئد شکست خورد و با توجه به حذف این کشتی گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر 3 مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، بیات به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با توماس واورزینزیک از لهستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف به ملاقات رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل نیکولاس نتونیاس از یونان قرار بگیرد.

رقابت های شانس مجدد اوزان فوق صبح فردا و رقابت های رده بندی و فینال هم عصر فردا (شنبه) برگزار می گردد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10859

به "کشتی جوانان دنیا ؛ ده بزرگی فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی جوانان دنیا ؛ ده بزرگی فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید