کشف 1600 تن مواد اولیه پلاستیک در پایتخت

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 1600 تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک با تلاش ماموارن پایگاه جنوب این پلیس خبرداد.

کشف 1600 تن مواد اولیه پلاستیک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: ماموران اعزامی این پلیس در بازدید از انبار ها و جایگاه ها کالای بازرگانی شهرستان ری به انباری در کهریزک مراجعه کردند و با انبوهی از مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد دارد، روبرو شدند.

وی افزود: ماموران از مالک کالا درخواست اسناد و مدارک را به همراه بارنامه خودرو ها را می کنند که وی می گوید همه بارنامه ها را مالکان بعد از تخلیه به شرکت ها و دفاتر خود منتقل می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه سیستم رایانه ای انبار بررسی و مشخصات مالکان کالا ها و میزان دقیق کالای دپو شده در انبار به مقدار 1600 تن از آن استخراج می شود. در بازرسی از دفتر انبار همه بارنامه های خودرو هایی که در محل تخلیه نموده بودند کشف شد و به استناد بارنامه ها مقصد کلیه مواد پتروشیمی موجود در محل می بایست در استان های آذربایجان غربی، کرمان، مازندران، خراسان رضوی در انبار هایی که در مجاورت کارخانجات تولید پلاستیک و صنعت پلاستیک تخلیه می شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت افزود:ارزش اولیه کالای مکشوفه حدود 450 میلیارد ریال برآورد می شود. با اخذ دستور قضایی محل، پلمب شد و همه مالکان جهت انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی احضار شدند.

سرهنگ ولیپور گودرزی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8491

به "کشف 1600 تن مواد اولیه پلاستیک در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 1600 تن مواد اولیه پلاستیک در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید