کلاس های دانشجویان نوورود خلیج فارس از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش جعبه مهر، مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دانشجویان نوورود این دانشگاه پس از اعلام نتایج کنکور از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی شروع به تحصیل خواهند کرد.

کلاس های دانشجویان نوورود خلیج فارس از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود

خسرو محمدی، مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه به علت شرایط موجود از نظر شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود اما ممکن است برخی از دروس دکتری به صورت حضوری ارائه شوند.

محمدی ادامه داد: برخی از دروس عملی به تشخیص گروه تخصصی به صورت مجازی ارائه می شود و برای دروسی که به صورت مجازی قابل ارائه نیستند، منتظر عادی شدن شرایط جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری خواهیم ماند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام نمود: با توجه به شرایط ویژه جاری بیش از 99 درصد کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان شاغل به تحصیل فعلی از 29 شهریورماه خواهد بود، تاکید کرد: دانشجویان نوورود نیز پس از اعلام نتایج کنکور از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی شروع به تحصیل خواهند کرد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: تمامی فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان نو ورود بصورت الکترونیکی انجام و در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حدود شش هزار و 700 نفر تعداد کل دانشجو ها در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تحصیل می کنند، شرح داد: یک هزار و 200 دانشجو در مقطع کارشناسی، 690 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 61 دانشجو در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس در 29 رشته در مقطع کارشناسی، 49 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد. در سال 99 نیز دو رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که شامل رشته مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت کارآفرینی) و رشته مهندسی عمران (گرایش مهندسی مدیریت منابع آب) در مقطع کارشناسی ارشد می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7532

به "کلاس های دانشجویان نوورود خلیج فارس از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشجویان نوورود خلیج فارس از نیمه دوم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید