کمیته المپیک تا خاتمه شهریورماه بودجه ای به فدراسیون ها نمی دهد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، اولین پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها در امسال، دو هفته پیش انجام شد که طی آن حدود 12 میلیارد تومان در اختیار 47 فدراسیون ورزشی نهاده شد. البته این مرحله از تخصیص زمانی انجام شد که هنوز بودجه فدراسیون ها برای امسال تصویب نشده بود با این حال هر یک از فدراسیون ها معادل 50 درصد اعتبارات سال گذشته خود را دریافت کردند.

کمیته المپیک تا خاتمه شهریورماه بودجه ای به فدراسیون ها نمی دهد

با این اوصاف فدراسیون های ورزشی تا شهریورماه دریافتی دیگری از کمیته ملی المپیک نخواهند داشت مگر اینکه طی این مدت اعتبارات قابل توجهی توسط خزانه دولت در اختیار این کمیته قرار بگیرد.

کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذی حساب کمیته ملی المپیک در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید این خبر گفت: بودجه ای که به صورت علی الحساب در اختیار فدراسیون ها نهاده شد، بودجه ای قابل توجه و برای یک دوره 6 ماهه بود. در واقع تا انتها شهریورماه قرار نیست بودجه دیگری به فدراسیون ها اختصاص داده گردد.

وی توضیح داد: البته این موضوع به میزان تخصیصی که از خزانه دولت خواهیم داشت هم بستگی دارد. درصورتیکه تخصیص جدید پیش از شهریورماه باشد قاعدتاً تا آن موقع واریزی دوباره ای به فدراسیون ها داریم اما بعید است که این اتفاق بیفتد.

خزانه دار کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که برای مرحله دوم توزیع اعتبارات، بودجه باقی مانده فدراسیون ها به طورکامل پرداخت می گردد یا فقط بخشی از آن به حساب شان واریز می گردد؟، گفت: این موضوع به میزان تخصیصِ دولت بستگی دارد. اگر رقم بودجه ای که در مرحله بعد در اختیارمان قرار می گیرد، بالا باشد قاعدتاً حداکثر پرداختی را به فدراسیون ها خواهیم داشت. فعلاً نه زمان پرداختی مرحله دوم تعیین است و نه میزان آن.

به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی المپیک از این میان سه راه کاری که برای بودجه امسال فدراسیون ها داشت در نهایت بودجه سال 97 +افزایش 10 درصدی را برای آنها به تصویب رساند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1933

به "کمیته المپیک تا خاتمه شهریورماه بودجه ای به فدراسیون ها نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته المپیک تا خاتمه شهریورماه بودجه ای به فدراسیون ها نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید