کونامی: نسخه اولیه eFootball در حد یک دمو خواهد بود

به گزارش جعبه مهر، چندی پیش کونامی به صورت رسمی خاطرنشان کرد که بازی فوتبالی تازه امسالش با نام eFootball و به صورت رایگان منتشر خواهد شد. به تازگی آن ها به برخی از پرسش های هواداران پاسخ گفته اند.

کونامی: نسخه اولیه eFootball در حد یک دمو خواهد بود

سبک و سیاق نو این مجموعه بازی با نقدها فراوانی از سوی هواداران روبه رو شده است و برخی از هواداران گمان می نمایند که کونامی به وعده های دو سال پیش خود عمل ننموده است. آن ها به تازگی شرحات مفصل تری را در قالب یک پرسش و پاسخ ارائه داده اند که در یکی از عجیب ترین ادعاها کونامی بیان نموده است که نسخه ای که در اوایل پاییز عرضه خواهد شد، در واقع همچون یک دمو خواهد بود.

با توجه به واکنش ها و پرسش های مختلف هواداران، کونامی در حساب رسمی بازی eFootball سؤال هایی را مطرح نموده و به پاسخ های آن پرداخته است. در سؤال ابتدایی آن ها از خود پرسیده اند که آیا نسخه ای که در اوایل پاییز عرضه می گردد، یک دمو است؟ کونامی در پاسخ می گوید: از جنبه های بسیاری، بله. ما می خواهیم هواداران در سریع ترین حالت ممکن به eFootball دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، بازی را با تیم های و بخش های محدودی عرضه خواهیم کرد.

در زمان عرضه، بازی از حالت بازی به صورت عادی و محلی برخوردار است و تیم هایی نظیر بارسلونا، یوونتوس، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد از ابتدا در آن حضور خواهند داشت. بعلاوه eFootball در زمان عرضه از قابلیت بازی بین پلتفرمی یا همان کراس پلی (پلی استیشن 5 در مقابل پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس در مقابل ایکس باکس وان) پشتیبانی خواهد نمود. شما می توانید به صورت عادی و محلی در مقابل CPU هم رقابت کنید. این مسائل گفته شده دارای پرداخت درون برنامه ای نخواهند بود و به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

سپس، در اواخر پاییز قابلیت بازی بین پلتفرمی میان تمامی کنسول ها و کامپیوترهای شخصی فعال خواهد شد و بعلاوه یک بخش که در آن می توانید تیم خود را بسازید و با آن بازی کنید (به احتمال زیاد بخش myClub یا چیزی شبیه آن) به بازی اضافه خواهد شد. بعلاوه لیگ آنلاین که در آن می توانید تیم خود را بردارید و با بازیکنان در سراسر دنیا مسابقه دهید، در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پی این ها، در زمستان کونامی پشتیبانی از موبایل را برای eFootball فعال خواهد نمود و در آن موقع حتی بازیکنانی که این اثر را با دسته بازی روی گوشی های همراه تجربه می نمایند، می توانند با توجه به قابلیت بازی بین پلتفرمی با بازیکنان دیگر روی کنسول ها و کامپیوترهای شخصی به تجربه بازی بپردازند. بعلاوه اعلام شده است که در زمستان مسابقات تازه کار و حرفه ای ای اسپورت هم برای این بازی اضافه خواهد شد.

کونامی ذکر نموده که بازیکنان می توانند طبق میل خود بخش های دیگر را که به مرور به بازی اضافه خواهند شد، مانند یک بسته الحاقی اختیاری خریداری نمایند. یکی از این بخش ها که به صورت بسته الحاقی پولی به بازی خواهد آمد، بخش محبوب مستر لیگ (Master League) است. البته کونامی اشاره ننموده که هزینه آن چقدر خواهد بود.

بعلاوه کونامی چیزی به نام Match Pass را معرفی نموده که به نوعی حکم بتل پس را برای بازی ایفا می نماید و با آن می توانید آیتم ها و بازیکنان را در بخش مشخص شده دریافت کنید. کونامی اعلام نموده که با Match Pass می توانید بازیکنان دلخواه خود را انتخاب و آن ها را جذب کنید. آن ها درباره این سیستم شرح می دهند: این سیستمی است که با آن بر اساس بازی هایی که انجام داده اید، می توانید آیتم هایی را دریافت کنید. Match Pass رایگان و پولی برای بازی در دسترس خواهد بود.

آن ها بعلاوه تأیید کردند که بخش ویرایش (Edit) و انتقال آپشن فایل ها در قالب یک آپدیت رایگان برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بخش برای ایکس باکس منتشر نمی گردد. البته در بازی های قبلی سری PES هم امکان انتقال آپشن فایل در ایکس باکس وجود نداشت.

در نمایش هایی که از بازی منتشر شده، گرافیک eFootball بسیار ضعیف به نظر می رسد و حتی انگار از قسمت قبلی هم کمتر است. با توجه به اینکه بازی با گوشی های همراه هم کراس پلی خواهد داشت، این قضیه برای هواداران قدیمی PES نگران نماینده بوده است. با این حال کونامی در شرحات نو خود در توییتر می گوید: بازی eFootball ابتدا برای کنسول ها توسعه داده شده است اما پلتفرمی است که همه می توانند از آن لذت ببرند. این بازی از پتانسیل کامل سخت افزار هر کدام از دستگاه هایی که بازی در آن در دسترس خواهد بود، استفاده خواهد نمود.

در پاسخ به این سؤال که آیا گرافیک بازی کاهش داده شده است تا روی موبایل هم اجرا گردد، کونامی با تأکید پاسخ می دهد: ما تغییرات گرافیکی را روی نسخه موبایل اعمال خواهیم کرد اما گرافیک نسخه نسل بعدی روی کنسول ها و کامپیوترهای شخصی کاهش داده نخواهد شد.

بازی eFootball ابتدا در اوایل پاییز به صورت دنیای برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و سپس مدتی بعد نسخه موبایلی آن برای سیستم عامل های iOS و اندروید به انتشار خواهد رسید.

منبع: Eurogamer

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10794

به "کونامی: نسخه اولیه eFootball در حد یک دمو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونامی: نسخه اولیه eFootball در حد یک دمو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید