گل محمدی: دو بازیکن برزیلی به باشگاه معرفی کردم، سازمان لیگ نگاه یکسانی به تیم ها داشته باشد

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: برگزاری اردو در ترکیه به آماده سازی تیم یاری بسیار زیادی کرد.

گل محمدی: دو بازیکن برزیلی به باشگاه معرفی کردم، سازمان لیگ نگاه یکسانی به تیم ها داشته باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پدیده شهر خودرو, یحیی گل محمدی درباره برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه گفت: خوشبختانه با هماهنگی های اجرا شده از سوی حمیداوی مالک باشگاه، اردوی بسیار خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و دو بازی مناسب را با تیم های اروپایی انجام دادیم.

وی ادامه داد: 10 روز بسیار پر فشار را برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم که شرایط آب و هوایی نیز در آنجا به ما اجازه داد تا کار های فنی و تکنیکی و بدنسازی خود را به خوبی پشت سر بگذاریم تا برای آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مطرح کرد: امکانات تمرینی و حرفه ای خوبی در کمپ اردویی ما وجود داشت. انگیزه بالایی در بین بازیکنانم برای یادگیری و پیشرفت وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل شرایط بهتری را رقم بزنیم. در این بین کوشش کردیم تا توانایی بازیکنان جوان تر تیم را نیز افزایش دهیم. از این فرصت استفاده کردیم تا هم بازیکنان جوان و هم بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا نموده بودند را در سطح آمادگی بالاتری قرار دهیم.

وی درباره اینکه شرایط جذب بازیکن جدید به کجا رسیده است گفت: پیش از برگزاری اردو در ترکیه با میلاد فراهانی در خط دروازه به توافق رسیدیم و او را جذب کردیم. در خط حمله و دفاع نیز احتیاج به دو بازیکن دیگر داریم که آنالیز های زیادی کردیم و در نهایت لیست دو بازیکن برزیلی را دیروز به باشگاه ارایه دادیم تا بتوانیم آنها را جذب کنیم.

گل محمدی اضافه کرد: در تیم ما جای خالی وجود دارد اما کوششمان این است تا بازیکنی را به تیم اضافه کنیم که کارایی داشته باشد. قبلا هم گفته ام که اعتقادی به بازیکنانی که اسم های بزرگ دارند ندارم، بلکه بازیکن باید در خدمت تیم باشد و بتواند در طول مسابقات به تیم ما یاری کند. اگر قرار باشد بازیکنی را جذب کنیم که فقط نامش بزرگ باشد و کارایی نداشته باشد فایده ای ندارد. خوشبختانه در تیم ما بازیکنان با استعداد و البته جوانی حضور دارند که می توانند در ادامه لیگ به ما نمایند و من به آنها اعتقاد دارم.

وی درباره ادامه تمرینات تیم پدیده شهر خودرو گفت: از روز یکشنبه که تیم از ترکیه به ایران بازگشت، دو روز استراحت به بازیکنان دادیم و از امروز تمرینات را در مشهد استارت زدیم و آماده می شویم برای بازی با پرسپولیس در تهران.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو همچنین به برنامه ریزی سازمان لیگ اشاره نمود و گفت: برنامه ریزی که برای پنج تا شش هفته ابتدایی دور برگشت تنظیم شده است بسیار فشرده است که این فشردگی با آنالیز که انجام دادیم برای تیم ما بسیار بیشتر است و به طوری که باید هر 4 روز یک بازی را انجام دهیم که واقعاً کار را برای ما سخت می نماید و در نقطه مقابل بعضی تیم ها فاصله بازی های شان بیشتر است.

وی اضافه کرد: امیدوارم در ادامه مسابقات سازمان لیگ به تیم ها نگاه یکسانی داشته باشد و اعتقاد دارم تیم پدیده با اتفاقات جدیدی که در حوزه مالکیتی برایش رقم خورده و حمایت طرفداران و کوشش بازیکنان می تواند نتایج خوبی را کسب کند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1036

به "گل محمدی: دو بازیکن برزیلی به باشگاه معرفی کردم، سازمان لیگ نگاه یکسانی به تیم ها داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: دو بازیکن برزیلی به باشگاه معرفی کردم، سازمان لیگ نگاه یکسانی به تیم ها داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید