گوشی تاشو بعدی موتورولا در راه است ، ریزر 2020 مدلی پیشرفته از گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود؟

به گزارش جعبه مهر، حق ثبت اختراع ثبت شده در USPTO (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) در سال 2018 هم اکنون در WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) با جزئیات کمی بیشتر در خصوص طراحی ، کارایی و ویژگی های موتورولا ریزر 2020 آینده درج شده است.

گوشی تاشو بعدی موتورولا در راه است ، ریزر 2020 مدلی پیشرفته از گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق ثبت اختراع ، موتورولا با ساخت تلفن هوشمند تاشو بعدی خود با طراحی ماژولار در فکر زنده کردن اصطلاح Moto Mods است.

این ویژگی شامل یک قطعه وسطی است که می تواند برای بالا بردن تلفن هنگام قرار دادن روی یک سطح صاف ، برای دریافت ایمن تر و برای اتصال ماژول های اضافی ، استفاده گردد ماژول هایی مانند پروژکتور ، بلندگوهای استریو و غیره.

در این اطلاعات همچنین بعضی از عملنمودهای نمایشگرها شرح داده شده است. موتورولا ممکن است تصمیم بگیرد برای دو قطعه جداگانه از صفحه نمایش اقدام کند تا به جای استفاده از یک پنل انعطاف پذیر ، هزینه را کم کند. علاوه بر این ، هنگامی که تلفن بسته می گردد ، یک صفحه نمایش ثانویه وجود دارد (مشابه گلکسی فولد سامسونگ).

موتورولا در خصوص طراحی تاشو شبی هواوی میت ایکس و گلکسی فولد نیز صحبت نموده است که به صورت افقی برخلاف طراحی بدنه ای که ما در خصوص آن صحبت کردیم خواهد بود. البته این فقط حق ثبت اختراع است و ممکن است مدتی طول بکشد که موتورولا این کار را انجام دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4117

به "گوشی تاشو بعدی موتورولا در راه است ، ریزر 2020 مدلی پیشرفته از گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو بعدی موتورولا در راه است ، ریزر 2020 مدلی پیشرفته از گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید