یحیی گل محمدی: آب و هوای ورزشگاه شهرقدس برای انجام بازی مناسب نبود، داور گل سالم ما را آفساید گفت

به گزارش جعبه مهر، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو اعتقاد دارد، وضعیت آب و هوایی ورزشگاه شهدای شهرقدس مناسب برگزاری بازی نبوده است.

یحیی گل محمدی: آب و هوای ورزشگاه شهرقدس برای انجام بازی مناسب نبود، داور گل سالم ما را آفساید گفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان تهران ضمن بیان این مطلب گفت: بازی جذابی نبود و موقعیت های زیادی نصیب دو تیم نشد. در مجموع انتظار بیشتری از این بازی می رفت، اما خیلی دلچسب نبود. وضعیت آب و هوایی شرایط بازی را خراب کرد و این آب و هوای برای انجام بازی مناسب نبود. در کل بازی مقابل پیکان در این شرایط خیلی سخت بود و ما این موضوع را پیش بینی کرده بودیم.

وی افزود: در نیمه اول با توجه به اینکه موقعیت های گل زیادی نداشتیم، اما یک گل سالم به ثمر رساندیم که این گل را داور آفساید اعلام کرد. این دومین بار است که گل سالم ما را آفساید اعلام می کنند. یک بار هم در بازی مقابل صنعت نفت همین رخ داد و گل ما آفساید اعلام شد. اگر در این دو بازی اشتباهات داوری نبود ما الان چهار امتیاز بیشتر داشتیم و این چهار امتیاز الان می توانست جایگاه مان را در جدول محکم تر کند. در مجموع داور قضاوت بدی نداشت و او توانست به خوبی بازی را مدیریت کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شرح داد: انتظار بازی بهتری را داشتیم، اما شرایط جوی کارمان را سخت کرد, مخصوصاً در نیمه دوم که باد شدیدی می وزید و اگر در دفاع حفظ توپ نداشتیم به مشکل می خوردیم. یک امتیاز در این بازی خارج از خانه ارزشمند است. باید از هواداران مان نیز تشکر ویژه داشته باشم که کیلومتر ها راه را آمدند تا تیم را در این بازی حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آنها را در آینده بدهیم.

گل محمدی راجع به بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب آهن بیان نمود: روز پنجشنبه هفته آینده باید با ذوب آهن دیدار کنیم. از الان باید خودمان را برای آن بازی آماده کنیم. به هرحال در کوران مسابقات هستیم و باید بتوانیم در آن بازی سه امتیاز را کسب و جایگاه مان را در جدول محکم کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1202

به "یحیی گل محمدی: آب و هوای ورزشگاه شهرقدس برای انجام بازی مناسب نبود، داور گل سالم ما را آفساید گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: آب و هوای ورزشگاه شهرقدس برای انجام بازی مناسب نبود، داور گل سالم ما را آفساید گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید