یک میلیون بیمار کرونا در 15 روز ، مدرسه ترامپ کوچک هم تهدید ترامپ عظیم را جدی نگرفت

به گزارش جعبه مهر، همزمان با پافشاری رئیس جمهوری آمریکا بر لزوم بازگشایی مدارس با وجود شیوع گسترده کرونا، مسئولان مدرسه فرزند دانلد ترامپ از برنامه خود برای آموزش حضوری پاره وقت یا برگزاری کلاس های آنلاین خبر دادند.

یک میلیون بیمار کرونا در 15 روز ، مدرسه ترامپ کوچک هم تهدید ترامپ عظیم را جدی نگرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، بارون ترامپ 14 ساله در یک مدرسه خصوصی در مریلند (نزدیک واشنگتن) درس می خواند و با اینکه پدرش اصرار دارد مدرسه ها حتی در اوج دوران کرونا هم با حضور دانش آموزان باز شوند اما مسئولان مدرسه اسقفی سنت اندروز بدون توجه به گفته های رئیس جمهوری آمریکا نمی خواهند بچه ها را در ماه سپتامبر و همزمان با فرارسیدن فصل پاییز به زور به کلاس های درس بکشانند.

مسئولان مدرسه سنت اندروز به والدین تمام دانش آموزان خود نامه ای فرستاده و به آنها خبر داده اند که برای سال تحصیلی آینده به یکی از این دو روش عمل می نمایند؛ حضور محدود و نوبتی بچه ها در کلاس های درس یا برگزار کردن کاملا آنلاین و از راه دور آموزش، یعنی همان کاری که در فصل بهار هم انجام شد. قرار است تصمیم نهایی درباره باز شدن یا نشدن مدرسه اوایل ماه آینده میلادی گرفته و اطلاع رسانی گردد.

ترامپ به شکل نمادین شروع رقابت های میجر لیگ بیسبال آمریکا را بیان کرد

بارون که کوچک ترین عضو از پنج فرزند ترامپ است، از زمان منتقل شدن پدرش به کاخ سفید سه سال گذشته را در مدرسه خصوصی سنت اندروز گذرانده و شاید این آخرین سال حضورش در این مدرسه اسقفی باشد. اگر ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را به جو بایدن ببازد و از واشنگتن به خانه خود در نیویورک بازگردد، به احتمال فراوان بارون هم ناچار خواهد بود در همان مدرسه نزدیک خانه خودشان در منهتن درس بخواند.

با وجود افزوده شدن بیش از یک میلیون نفر به تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 در 15 روز اخیر در آمریکا، ترامپ تهدید نموده است اگر مدرسه ها در پاییز آینده باز نشوند، بودجه فدرال را قطع می نماید. با این حال، بسیاری از ایالت ها، جوامع محلی و مدرسه های خصوصی تهدید رئیس جمهوری آمریکا را جدی نگرفته و برای آموزش از راه دور یا نوبتی کردن حضور بچه ها در مدارس برنامه ریزی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6843

به "یک میلیون بیمار کرونا در 15 روز ، مدرسه ترامپ کوچک هم تهدید ترامپ عظیم را جدی نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون بیمار کرونا در 15 روز ، مدرسه ترامپ کوچک هم تهدید ترامپ عظیم را جدی نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید