100درصد تسهیلات روستایی و عشایری خراسان رضوی در رسته های گردشگری تا خاتمه سال 97 پرداخت می گردد

به گزارش جعبه مهر، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از پرداخت 100درصد تسهیلات روستایی و عشایری در رسته های گردشگری تا انتها سال 97 خبرداد.

100درصد تسهیلات روستایی و عشایری خراسان رضوی در رسته های گردشگری تا خاتمه سال 97 پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل، امروز یکشنبه 6 آبان با اعلام این خبر اضافه کرد: مجموع طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا در رسته های اولویت دار گردشگری 1292 طرح است که 481 طرح در کمیته های فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستانها و استان خراسان رضوی تایید شده است.

دیناری اضافه کرد: 354 طرح در بانک ها موفق به انعقاد قرارداد شده اند و تعداد طرح هایی که موفق به دریافت تسهیلات روستایی و عشایری شده اند در حال حاضر 348 طرح با مبلغ 8 میلیارد و 800 میلیون تومان و با ایجاد اشتغال برای حدود 606 نفر است.

او اظهار کرد: پیش بینی می گردد بر اساس تعداد طرح های مصوب شده در بانک های عامل و تعداد طرح هایی که موفق به انعقاد قرارداد شده اند تا انتها امسال اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی موفق به جذب 100 درصدی 14 میلیارد تومان سهم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خود خواهد شد و از این طریق برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تاکید نمود: در حال حاضر در سامانه کارا طرح های جدید و یا درخواست های جدید پذیرش نمی گردد و در نظر است که طرح هایی که قبلا در این سامانه ثبت شده اند آنالیز و معین تکلیف شوند.

دیناری یادآورشد: نظارت بر هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده به طرح ها و پروژها امری مهم است و این مهم در حال حاضر به وسیله ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستانها، بانکهای عامل و کمیته نظارتی کارگروه اشتغال استان در حال اجرا است و تاکنون بالغ بر 31 طرح در حوزه گردشگری و بوم گردی مورد بازدید قرار گرفته است و به این امر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 547

به "100درصد تسهیلات روستایی و عشایری خراسان رضوی در رسته های گردشگری تا خاتمه سال 97 پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100درصد تسهیلات روستایی و عشایری خراسان رضوی در رسته های گردشگری تا خاتمه سال 97 پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید