21 بازیکن مشترک برای استقلال و فولاد، نمایش 3 خارجی سرشناس

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر استقلال و فولاد در اهواز به مصاف هم می فرایند که این سی و هفتمین تقابل دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است. به جز فصلی که فولاد در لیگ برتر حضور نداشت، دو تیم در سایر ادوار این مسابقات با هم ملاقات داشته اند و بازیکنانی که پیراهن دو تیم را برتن نموده اند هم کم نیستند.

21 بازیکن مشترک برای استقلال و فولاد، نمایش 3 خارجی سرشناس

در همه این سال ها، 21 بازیکن پیراهن هر دو تیم را بر تن نموده اند که در بین این 21 بازیکن، 3 بازیکن خارجی هم به چشم می خورند که هر 3 نفر هم بازیکنانی سرشناس و مطرح هستند. از این 3 بازیکن 2 نفر برزیلی و یک نفر نیز اهل کشور افریقای جنوبی است که این سومی هنوز در تیم فولاد بازی می نماید.

فابیو جانواریو که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران می دانند بعد از آنکه با فولاد در فوتبال ایران شناخته شد به استقلال پیوست و بازی های درخشان و خاطره انگیزی برای این تیم انجام داد. جانواریو با 78 بازی با پیراهن استقلال بعد از جی. لوید ساموئل دارای بیشترین بازی برای این تیم است و 8 بار هم برای آنها گلزنی کرد.

لئوناردو پادوانی مدافع محبوب استقلال که سلامتی خود را در این تیم از دست داد نیز یکی دیگر از بازیکنان مشترک دو تیم است و سومین نفر نیز آیاندا پاتوسی است که وی همچنان برای فولاد بازی می نماید.

اولین بازیکنی که بین دو تیم جابجا شد و می توان او را یکی از مطرح ترین بازیکنان مشترک دو تیم دانست، سهراب بختیاری زاده ملی پوش سابق کشورمان بود. بختیاری زاده در حالی که تنها 20 سال سن داشت از فولاد به استقلال منتقل شد تا نام وی به عنوان اولین بازیکنی که از فولاد به استقلال منتقل می گردد ثبت گردد.

به جز بختیاری زاده چند بازیکن مهم دیگر بین دو تیم مشترک بودند که از جمله آنها می توان به وحید طالب لو، کاوه رضایی، پژمان منتظری و ایمان مبعلی اشاره نمود.

تنها بازیکنی که سابقه بازی برای فولاد را دارد و هم اکنون برای استقلال بازی می نماید عارف غلامی است و در نقطه مقابل نیز آیاندا پاتوسی واقع شده است.

ملاقات دو تیم استقلال و فولاد از ساعت 16:40 روز آدینه 30 آبان به میزبانی فولاد و در استادیوم خانگی این تیم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8312

به "21 بازیکن مشترک برای استقلال و فولاد، نمایش 3 خارجی سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 بازیکن مشترک برای استقلال و فولاد، نمایش 3 خارجی سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید