آشنایی با طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

به گزارش جعبه مهر، طراحی داخلی کشتی های تفریحی همواره یکی از سخت ترین وظایف هر طراحی است. زیرا اغلب با فضاهای محدود و مهم تر از همه فضاهای متحرک کار می کنید. در این مطلب به معرفی طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان می پردازیم که در نوع خود شگفت انگیز و بی نظیر هستند. طراحی داخلی یک کشتی تفریحی نمی تواند تماما براساس خواسته ها و نیازهای فردی صورت بگیرد زیرا با یک شرایط ویژه روبرو هستیم که محدودیت هایی برای هر طراحی ایجاد می نماید. اما محدودیت ها فرصت مناسبی برای خلاقیت و نوآوری بوجود می آورد. در شکل های زیر مشاهده خواهید کرد که دکوراسیون یک کشتی تفریحی تا چه حد می توانند متفاوت و لوکس باشد.

آشنایی با طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کشتی تفریحی زیر به اسم اژدهای سرخ شناخته می گردد. این کشتی با طراحی منحصر بفرد خود یکی از فینالیست های مسابقات انتخاب برترین کشتی های تفریحی-خصوصی بوده است. همانطور که مشاهده می کنید دکوراسیون داخلی این کشتی از سبکی کاملا مدرن و شیک بهره می برد. این کشتی تفریحی برای مسافرت های طولانی با مسافت های بسیار زیاد طراحی شده طوریکه تمامی قسمت های لازم یک خانه کامل از جمله حمام با وان فول سایز در آن قرار داده شده است.

کشتی تفریحی زیر برعکس مدل بالا از سبکی کاملا کلاسیک در طراحی داخلی خود استفاده می نماید. قسمت اتاق خواب کشتی از تخت خوابی سلطنتی بهمراه شومینه و دیوارهایی تماما چوبی بهره می برد. به راستی که تصور وجود چنین اتاق خوابی در یک کشتی تفریحی کار سختی است. چنین اتاقی کمتر در خانه های لوکس دیده می گردد چه برسد به یک کشتی تفریحی! البته همین شرایط هم با درجه ای شدیدتر در اتاق نشیمن برقرار است. اتاقی با مبلمان راحتی لوکس و چرم که می توانید با آسودگی تمام مسافت های چندهزار کیلومتری را به سفر بپردازید بدون اینکه خستگی وجودتان را فرا بگیرد.

کشتی تفریحی سوم نیز متعلق به یک زوج جوان هنگ کنگی است. تنها برای طراحی داخلی این کشتی 5 سال وقت صرف شده تا یکی از بهترین نماهای داخلی در کشتی تفریحی را ببینیم. همانطور که مشاهده می کنید دیوارهای اتاق خواب دقیقا از شکل کشتی پیروی می نمایند.

در ادامه مدل های شیک و لوکس دیگر را مشاهده خواهید کرد:

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

منبع: اتاق
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7746

به "آشنایی با طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید