آینده گریزمان؛ اولین معضل مدیر جدید بارسلونا خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، متئو آله مانی مدیر اجرایی جدید بارسلوناست. فرد مورد اعتماد خوان لاپورتا باید تا خاتمه فصل شرایط آینده آنتوان گریزمان را روشن کند.

آینده گریزمان؛ اولین معضل مدیر جدید بارسلونا خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نخستین تصمیم عظیم برای متئو آله مانی مدیر اجرایی جدید بارسلونا و دست راست خوان لاپورتا رئیس باشگاه، معین کردن آینده آنتوان گریزمان است. مهاجم فرانسوی که در آستانه 30 سالگی واقع شده است، با وجود این که آمار خیلی بدی ندارد (12 گل و یازده پاس گل در 38 بازی فصل جاری) اما در بازی های عظیم مشخص کننده ظاهر نشده است.

او در هیچ یک از بازی های عظیم این فصل یعنی برابر یوونتوس، پاری سن ژرمن ، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و سویا گلزنی نکرده و گل های مشخص کننده اش در ملاقات مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا و گرانادا در کوپا دل ری به ثمر رسید. این آمار ضعیفی برای بازیکنی که 120 میلیون یورو برایش هزینه شده به حساب می آید.

اکنون بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با ارلینگ هالند است و می خواهد به هر نحوی شده است با مهاجم جوان نروژی قرارداد امضا کند. آبی اناری ها به مهاجمی احتیاج دارند تا در روزهای عظیم در رقابت های اروپایی گلزنی کند اتفاقی که برای گریزمان رخ نداد. فروش مهاجم فرانسوی می تواند گزینه مناسبی باشد.

گریزمان اما در بارسا احساس راحتی می نماید و در میان هم تیمی هایش نیز محبوب است. او پس از حذف مقابل پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه های اجتماعی نوشت: سال آینده برمی گردیم، من در خدمت تیم هستم چه برای 10 دقیقه چه 90 دقیقه.

این جملات نشان می دهد گریزمان از بودن در بارسلونا راضی است و می خواهد در تیم بماند.

اکنون باید آله مانی بهترین تصمیم را در رابطه با مهاجم فرانسوی بگیرد. مدت زیادی گریزمان گزینه مورد نظر تیم هایی همچون منچستریونایتد و پاری سن ژرمن بود، با این حال او تصمیم گرفت برای بارسا بازی کند. در واقع. هیچکس در توانایی های او تردیدی ندارد اما قطعا انتظار بیشتری از او می رود.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9645

به "آینده گریزمان؛ اولین معضل مدیر جدید بارسلونا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده گریزمان؛ اولین معضل مدیر جدید بارسلونا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید