اختلاف در دولت ائتلافی آلمان بر سر حل بحران یونان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: یک روزنامه آلمانی از اختلاف در دولت ائتلافی آلمان بر سر چگونگی ادامه رویکرد حل بحران یونان اطلاع داد.

اختلاف در دولت ائتلافی آلمان بر سر حل بحران یونان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه تاگس اشپیگل در مطلبی نوشت: در دولت ائتلافی آلمان بر سر حل بحران یونان اختلاف ایجاد شده است. در حالی که وزیر دارایی این کشور از آتن ارتقای شرایط اصلاحی و ریاضتی را درخواست می نماید، دفتر صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان شرایط مذاکرات با یونان را مثبت ارزیابی می نمایند.

به این ترتیب در دولت ائتلافی آلمان درباره چگونگی تداوم رویکرد در قبال یونان اختلاف نظر به وجود آمده است. وولفگانگ شایبله، وزیر دارایی یونان بر بهبود و بازسازی توافق کارشناسی بین آتن و وام دهندگان بین المللی که درباره ارائه یک بسته نجات اقتصادی جدید به یونان شکل گرفته است تاکید دارد.

این در حالی است که دفتر صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان توافق اجرا شده در سطح کارشناسان بین یونان و وام دهندگان بین المللی را مثبت ارزیابی می نمایند.

استفان زایبرت سخنگوی دولت آلمان روز چهار شنبه در برلین تاکید نمود که جهت و جهت این توافق درست است. قرار است وزرای دارایی گروه یورو آدینه بعد از ظهر در نشستی در بروکسل درباره این توافق صورت گرفته تصمیم گیری نمایند.

بر اساس اطلاعات محافل دولت آلمان انتظار می رود که مجلس این کشور روز سه شنبه گرد هم بیایند تا درباره بسته نجات سوم برای آتن به مبلغ حدود 86 میلیارد یورو تصمیم گیری نمایند. تا 20 آگوست باید یاری های اقتصادی جدید به یونان اعطا گردد تا بتواند بدهی 3.2 میلیارد یورویی خود به بانک مرکزی اروپا را پرداخت کند.

سخنگوی دولت آلمان اعلام نموده است که همچنان می خواهد که صندوق بین المللی پول در حل بحران یونان با اروپا همراه باشد. این در حالی است که صندوق بین المللی پول شرط خود برای همراهی با اروپا در این جهت را کاهش بدهی های یونان اعلام نموده است که برلین با این مسئله مخالف است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5747

به "اختلاف در دولت ائتلافی آلمان بر سر حل بحران یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف در دولت ائتلافی آلمان بر سر حل بحران یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید