ارائه 297 رشته محل در مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی 1399 - 1400، 297 رشته محل تعریف شده که 187 رشته محل در مقطع کاردانی و 110 رشته محل در مقطع کارشناسی است.

ارائه 297 رشته محل در مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دکتر مرتضی تشکری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سطح استان خراسان رضوی، مجموعه دانشگاه علمی کاربردی 21 هزار دانشجو مشغول به تحصیل دارد. در حال حاضر 40 مرکز فعال علمی کاربردی در استان فعالیت دارد که مهر سال جاری تنها 36 مرکز پذیرش دانشجو خواهد داشت. در مجموع ظرفیت پذیرش دانشجو در موسسات علمی کاربردی خراسان رضوی 20 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه استراتژی ما در سال جدید آموزش تلفیقی است، مطرح نمود: استراتژی آموزش برای دانشجویان جدیدالورود این موسسات هم تلفیقی خواهد بود و کلاس های نظری به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین به صورت ادواری برگزاری کلاس های برطرف اشکال حضوری با حفظ پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی اعلام نمود: برای برپایی حضوری کلاس های عملی هم جمعیت دانشجویان و مقررات بهداشتی مدنظر خواهد بود و برگزاری آزمون نیز برای دروس نظری به صورت مجازی و دروس عملی به صورت حضوری است.

تشکری در مورد سامانه آنلاین در دانشگاه های علمی کاربردی مطرح نمود: سامانه آموزشی یکپارچه ای در اختیار دانشجویان قرار گرفته که مرکب از برگزاری کلاس های آنلاین و سامانه آموزشی آنلاین LMS است.

وی اعلام نمود: سال جاری هم آیین بازگشایی مطابق هر سال برای آشنایی دانشجویان جدیدالورود خواهیم داشت با این تفاوت که در دانشگاه های با جمعیت بالا، این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مشروح این گفت وگو را در ویدئو زیر می توانید مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7413

به "ارائه 297 رشته محل در مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 297 رشته محل در مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید