ارزش سهام عدالت در انتها هفته چقدر تغییر کرد؟

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در هفته گذشته فرایند متعادلی را داشت اما روزهای دوشنبه و سه شنبه با عرضه گسترده نمادهای شاخص ساز و اصلاح شاخص کل روبرو شد. در دو هفته گذشته شاخص تا محدوده یک میلیون و 580 هزار واحد هم رسید اما با افت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به یک میلیون و 520 هزار واحد رسید.

ارزش سهام عدالت در انتها هفته چقدر تغییر کرد؟

در آخرین روز معاملات بورس هفته گذشته بازار سهام با فرایندی صعودی به کار خود خاتمه داد و تا حدی ریزش شاخص جبران شد اما همچنان شاخص به مقاومت قبلی خود نزدیک نشده است.

سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت هم هفته گذشته فرایند متعادلی را داشت اما در دو روز معاملاتی که بازار منفی بود این سبد هم با کاهش قیمت همراه شد. در ابتدای هفته گذشته سهام عدالت در قیمت 13 میلیون و 59 هزار تومان بود و در آخرین روز معاملاتی به 12 میلیون و 410 هزار تومان رسید.

ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت هم در آخرین روز معاملاتی هفته پیش به هفت میلیون و 446 هزار تومان رسید و سهامداران در زمانی که روش فروش سهام عدالت تعیین شد می توانند 60 درصد سبد سهام عدالت خود را بفروشند.

البته هنوز خبری از تصمیم گیری درباره روش فروش سبد سهام عدالت نشده است و سهامداران عدالت در بلاتکلیفی به سر می برند.

برای مطالعه بیشتر می توانید گزارش 50 میلیارد تومان عایدی ماهانه بورس / عایدی بورس از کارمزد معاملات چقدر است؟ را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10874

به "ارزش سهام عدالت در انتها هفته چقدر تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش سهام عدالت در انتها هفته چقدر تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید